Helaas zijn er nadat dit gebeurd is allemaal verhalen de ronde gegaan, over mij, over dit paard, over de medewerkers, over de stoeterij waar hij vandaan komt en noem maar op. Allemaal zwartmakerij helaas, ik vind t heel erg.
We waren dan ook superblij dat er foto's waren gemaakt, maar per abuis zijn die van de camera gewist. Ik heb alles op alles gezet en de foto's met een recovery programma en met behulp van mijn beste vriendin teruggekregen. Ik ben er zeer trots op en wil ze graag met jullie delen, om hem te laten zien maar ook zeker om alle zwartmakerij de wereld uit te helpen!!!
Ik wil jullie voorstellen aan Valiant, een 5 jarige KWPN ruin van Democraat x Inspecteur. Valiant is geboren op stoeterij Sollenburg http://www.sollenburg.nl waar hij nu ook nog steeds staat. Dit ritje was een proefritje, omdat ik toch wel heel serieus aan het nadenken ben dit paard te kopen als het allemaal gaat.
De eerste paar minuutjes dat ik erop zit... wat een geweldig ding..
Ik moest wel heel erg aan hem wennen

\

Ritje heeft bij elkaar niet langer dan 10 minuten geduurt helaas..
Commentaar mag je geven, maar onthoud dat dit de eerste keer is dat ik op Valiant gezeten heb. Ik weet dat mijn houding bagger is, ik werk eraan.
Meer foto's van de hopelijk 2e proefrit volgen pas over een aantal weken, eerst even herstellen

Ik wil bij deze graag Petra (terorita@bokt) onwijs bedanken, ten eerste voor het maken van de foto's maar ook voor alle steun en toeverlaat bij alles tot nu toe!! Je bent een topwijf! Uiteraard geldt dat ook voor mijn andere lieve dinnetjes uit het Almeerse Bokkers topic.
En iedereen die dit leest en rare verhalen heeft rondgehangen, zie met eigen ogen wat een geweldig, vriendelijk, leergierig, prachtig paard dit is... en zo ook de mensen die op Sollenburg werken en de paarden die daar staan!
*grijns*

)