Jethafa schreef:Brrrrr, waarom trek je haar zo in de krul? Zo ziet het er namelijk uit. Als je de achterhand er niet bij hebt, lukt het ook niet om haar hoofd/hals netjes te houden. Zoals je heeeel duidelijk kunt zien is de nek niet gebogen vanuit de schoft, maar ergens halverwege haar nek. Dit is slecht voor haar! Ik zou maar flink bezig gaan met haar tempo/achterhand gebruik in plaats van blij te zijn met dat hoofdje.
Sorry, ik ben niet altijd zo'n bitch, maar ik schrok hier wel van! Echt iets aan doen hoor, want je pony leert zo gewoon in de houding te lopen in plaats van zijn lichaam goed te gebruiken. Succes!
Trek ik haar in de krul? Dat is echt het laatste wat ik doe! Ik ben nu hard bezig met les om haar tempo onder controle te houden.. En haar hoofdje maakt mij niks uit hoe ze het heeft!
Ze heeft eigenlijk (teminste bij mij) altijd last gehad van haar halsje ,dat haar hals nog te weinig spieren heeft waardoor ze nog niet toe in staat is om helemaal vanuit haar 'schoft' te ontspannen, ik ben daar nu ook mee bezig..
Maar in de krul trekken gaat me echt te ver! Ze moet nog veel spieren kweken omdat ze ook een veulen heeft gehad, en een tijdje stil heeft gestaan!