Met een beetje tegenslag bij het inrijden (een bijna-botsing waardoor Leandro met 4 benen tegelijk opzij sprong en iets later werd er naast hem een pony gek) liep hij op het laatst erg fijn. Hierdoor vergat ik eigenlijk hem actief te maken voor het been, tempowisselingen en overgangen te rijden.
Dat merkte ik in de proef. Hij was niet lekker aan het been. De proef was opzich wel netjes, maar hij heeft beter gelopen. In de 2e proef was hij zelfs nog iets minder fijn, er zaten fijne stukken tussen, maar ook stukken die onrustig waren.
Toch hadden we bij de eerste proef 187 punten (waren 6e en er waren 5 prijzen) en bij de 2e proef hadden we 195 punten en een 2e prijs.
Ondanks dat het niet helemaal ontspannen ging, heeft mijn vader toch wat mooie foto's gemaakt

even wat info:
Leandro is een welsh nwr ruin, Aester El Niño x Anjershof Rocky, 4 jaar, we zijn B dressuur.

middendraf, ik weet dat het nog lang niet goed is, maar we zijn op weg.

en toch doe ik deze er nog bij, het is jammer dat ik hem actief wil maken, en hij is in zijn hoofd niet helemaal fijn, maar in de rug laat hij lekker los, en daarom vind ik het toch een fijne foto.

ik weet dat er nog heel veel te verbeteren is. maar het is maar B. hij heeft nog teveel spanning in zijn lijf, maar dat wordt al minder

[edit: we hadden in de 2e proef een 8 voor het halsstrekken en 2 keer een 8 voor de volte in de galop
] 

)