Foto's van toen mei 2007.

En de foto's van nu september 2007

Ik weet dat ik nog op m'n kapstokjes moet letten en m'n teugels op maat moet houden.
Verder tips en kritiek zijn welkom.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bonma schreef:jullie zijn goed vooruit gegaan zo op de foto's te zien,goed hoor

viv77 schreef:jullie zijn zeker vooruit gegaan,maar let op dat hij niet te diep gaat lopen..
Hij loopt men name op foto 3 te diep he ??
Of ligt dat aan mij. 

Glover schreef:Zal ik zeker op letten dank je welHij loopt men name op foto 3 te diep he ??
Of ligt dat aan mij.
! Dat shirtje met Cupido heb ik ook
superwoman schreef:Glover schreef:Zal ik zeker op letten dank je welHij loopt men name op foto 3 te diep he ??
Of ligt dat aan mij.
sept 2007
Zeker op foto 3 ja, maar ook op foto 4 loopt hij achter de loodlijn. Neusje eruit rijden! Foto 4 zet hij voldoende de achterhand eronder. Probeer de hals mooi rond te rijden en niet enkel het laatste deel, want dan krijgt de hals ergens een hoogtePunt (knik), zoals je bij foto 3 goed kan zien.
succes!
_Tamara schreef:Jullie zijn zeker goed vooruit gegaan, ga zo door! Dat shirtje met Cupido heb ik ook
fishandchips schreef:staat goed dat roze
Glover schreef:_Tamara schreef:Jullie zijn zeker goed vooruit gegaan, ga zo door! Dat shirtje met Cupido heb ik ook
O echt hahah wat toevallig
fordo schreef:apart beestje
lijkt me erg groot
voor de rest leuke foto's!

)
BrankaZ schreef:Zoals ik al zei loopt hij niet echt te diep, maar wel flink met zijn neus achter de loodlijn![]()
Maar misschien een idee om instructie te zoeken?
superwoman schreef:Als je nu een denkbeeldige muur neerzet (loodlijn), zal het paard er met z'n hoofd tegenaan lopen. Het is de bedoeling dat z'n neus er iets eerder of gelijktijdig tegenaan botst en niet na z'n "oren"
Les is een heel goed plan![]()
Beetje oneerlijk namelijk voor het paard.
Fouten mag je maken, maar je moet wel je best doen om ze *te voorkomen of om ze *snel te verbeteren.