Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een paard mag van mij best pit hebben, en soms wat geintjes, maar daar moet het ook ophouden. Dus geen gemeen paard wat lelijk kan bokken/stijgeren. Maar geen paard wat écht niks doet, dat is saai. Het echte manege paard (voor beginners) idee dus. Ik hou zeker van een paard met pit, en dan in de vorm van looplust
Prinslover schreef:Ik heb er liever een mengelmoesje van hahaEen paard mag van mij best pit hebben, en soms wat geintjes, maar daar moet het ook ophouden. Dus geen gemeen paard wat lelijk kan bokken/stijgeren. Maar geen paard wat écht niks doet, dat is saai. Het echte manege paard (voor beginners) idee dus. Ik hou zeker van een paard met pit, en dan in de vorm van looplust

Op de manege staat een pony die heel braaf is en goed dressuurt (ja ook manege pony's kunnen dat!), die vind ik echt te saai 
ben zo dol op hem en heb heel veel va hem geleerd.
Dancie schreef:Ik merk zelf dat hier veel verschillende meningen over zijn .
Wat willen jullie nu en waarom?
Een mak rustig paardje dat rustig zijn rondje loopt elke dag weer opnieuw?
Of een Pittig paard waarvan je iedere dag weer wat anders van kan verwachten?

) Ineke2 schreef:Ik heb zelf een braaf, eerlijk dier dat niet zomaar bokt o.i.d. maar hij is tegelijk ook wel heel eigenwijs, koppig en ondeugend!
Dus ookal bokken paarden niet dan kunnen ze nog wel pittig met rijden zijn. Vind dat een beetje raar gezegd van iemand hier dat een pittig paard niet kan zonder het bokken en/of steigeren.
Zelf kan ik mijn pony absoluut niet saai noemen, afgelopen week nog stonden wij opeens andersom op het ruiterpad, omdat meneer opeens besloot de andere kant op te willen dan ik
Hij kan ook erg voorwaarts zijn met rijden, maar komt wel terug in tempo als je dat vraagt. (soms met tegenzin dat wel, maar toch)
x_BlueEye schreef:Ineke2 schreef:Ik heb zelf een braaf, eerlijk dier dat niet zomaar bokt o.i.d. maar hij is tegelijk ook wel heel eigenwijs, koppig en ondeugend!
Dus ookal bokken paarden niet dan kunnen ze nog wel pittig met rijden zijn. Vind dat een beetje raar gezegd van iemand hier dat een pittig paard niet kan zonder het bokken en/of steigeren.
Zelf kan ik mijn pony absoluut niet saai noemen, afgelopen week nog stonden wij opeens andersom op het ruiterpad, omdat meneer opeens besloot de andere kant op te willen dan ik
Hij kan ook erg voorwaarts zijn met rijden, maar komt wel terug in tempo als je dat vraagt. (soms met tegenzin dat wel, maar toch)
Ik heb t zelfde!!!