En het ging goed
Heel goed!De eerste proef had ik 61.2% gemiddeld, lage score maar wel een vierde plaats in mijn groep!!
Ik had heel erg weinig verschil met nummers 2 en 3, en nummer 1 had maar een procent hoger dan mij. Toen ik de uitslagen zag moest ik echt helemaal huilen
Ik had echt niet durven hopen dat ik finale mocht rijden
Bij een jury stond ik zelfs op 1, bij de ander op 3 en bij de derde jury op nummer 12 helaas...de finaleproef liep hij heel lekker los, hij voelde heel fijn aan. Hij was wel al ietsiepietsie moe, dus het spetterde nét iets minder denk ik. We maakten helemaal geen fouten en daar was het mij om te doen, dus ik was hartstikke tevreden

Van andere mensen hoorde ik dat de anderen wel fouten hadden gemaakt, best wel veel. Dus was ik natuurlijk hartstikke benieuwd naar de uitslagen! De punten vielen me een beetje tegen, 60,4%, maar (gelukkig) was er bij iedereen zo laag gejureerd dus had ik er geen last van
We zijn uiteindelijk zesde geworden van de 40 deelnemers, zo'n plaatsing had ik niet echt nooooooit verwacht!! 
Bij deze wil ik Sanne (Cappucino op bokt) en Janey (prinsjuh) nog feliciteren, Sanne met haar kampioenstitel en Janey omdat ze het toch hartstikke goed gedaan heeft
En Jolanda (Jow) hartstikke bedankt voor de goede begeleiding met het viertal dit jaar, jammer dat het gisteren wat minder ging maar je hebt het dit jaar hartstikke goed gedaan 
de foto's zijn alleen van de eerste proef, nog op de grasbaan. Ik weet niet of iemand foto's heeft gemaakt van de finale..
Welke zal ik hiervan bestellen?

en Shan bedankt voor deze foto's!

Ik ben hartstikke trots op Pottertje, 't is niet zo'n heel erg spetterende pony met geen geweldig goede gangen, maar hij loopt daar toch maar

Het zou leuk zijn als jullie iets achterlaten (maar das logisch
) 

Dus er is nog hoop voor Vagebond?