Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sorry. Ik blijf wel volgen, vind dit wel intressant. 

KsVrPy schreef:Ik vind dat in de foto's uit m'n profiel de achterhand er goed onder zit maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
[edit] Die foto's staan er niet meer.![]()
Sorry. Ik blijf wel volgen, vind dit wel intressant.

Srtha schreef:Jeejjtje wat heben jullie een verandering gemaakt goedzo:D Zo zie je maar hoe belangrijk het is dat de achterhand er onder zit!

CocoChanel schreef:Zie de paarden in deze topics, die komen allemaal goed mee van achteren en zijn fijn over de rug.
viewtopic.php?f=176&t=819017
viewtopic.php?f=176&t=818644
. ANGELIIEKE__ schreef:CocoChanel schreef:Zie de paarden in deze topics, die komen allemaal goed mee van achteren en zijn fijn over de rug.
viewtopic.php?f=176&t=819017
viewtopic.php?f=176&t=818644
Wow dat zijn hele goede foto's.
Sisco4life schreef:Ik vind de meeste foto's eigelijk niet zo duidelijk als het gaat om de achterhand. Sommige paarden lopen op de voorhand, andere foto's hebben weer een raar moment waardoor je niet goed kan zie hoe de achterhand gebruikt word.
Simpelweg kan je zien in hoeverre de achterhand gebruikt word als het paard met zijn achterhoeven in de sporen van de voorhoeven treed. Dan wordt het gewicht gelijkmatiger verdeeld over het hele paard. Later als je gaat praten over nog meer verzamelen moet het paard zelfs enkele ''hoeven'' voor het spoor van de voorhoef neerkomen met de achterbenen.
Dus:
(hierbij treed de achterhand ver onder de massa, het gewicht word verdeeld over heel het lichaam. Het paard verzameld en gebruikt dus goed de achterhand)
( het paard plaatst de achterhand op het spoor van de voorhand)
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk