een paar weken geleden hebben we een mooie pony gekocht, maar wat bleek? hij was eigendom van de dierenbescherming (mensen waar we hem van kochten zijn opvangtehuis) Dus het duurde nog wel een poosje voordat we hem eindelijk op konden halen.
Maar, vandaag was het dan zover!!
Naam: Willem
(laten we veranderen naar Derbi:P)Leeftijd?
Hengst
Hij heeft een brandmerk, maar we kunnen nog niet goed zien wat het is
We wisten niet wat hij kon, en of hij al zadelmak was, maar hij was zo rustig en gelijk op zijn gemak dat ik gelijk maar even ging kijken wat hij allemaal kon, dus ik zette hem aan de stang en ging poetsen enz, hij was zo braaf, dus ik een dekje erop, nog steeds braaf, dus ik zadeltje erop, en er was niks aan de hand. Toen de singel, nog steeds braaf.
Toen hoofdstelletje, en hij deed zijn mondje zelfs al open!!
Dus, hij was zadelmak, wij hem in de bak gedaan, en kijken of hij ging bokken, nou helemaal niks aan de hand.
Toen even gehangen, nou niks, en toen opgestapt, vanaf hier de foto's...

Hier nog vastgehouden, want we wisten dus niet of ie braaf was, maar ja hoor, super braaf!!:D

Nog maar met 1 vasthouder

en ja hoor los!!:D
Hij is nog wel moeilijk te sturen, maar wie weet hoelang ie niet onder het zadel is geweest!

even aan de poep ruiken van de merries *hengst:P*

Stilstaan, en niet meer vooruit krijgen *tijd voor en zweepje*

1e stukje draven, hij zit lekker!!:O

en zelfs nog een stukje aan de teugel!!

EINDE!!
Nou, wat vinden jullie van deze über stoere pony??:D:D
Het is een grote C of een kleine D, preciese stokmaat weten we nog niet!
Mijn houding is niet echt super, maar dat weet ik nou onderhand wel haha, en er wordt aangewerkt
Volgens mij wordt dit echt een super lieve penny pony voor een kindje!! als ie eenmaal klaar is of niet??
Houd het een beetje lief!!:D
KUSS -x-

blijft hij hengst ? 

!