Rijtechnisch hebben we het dan maar even niet over!
Nee hoor, maar goed, Imago heeft nogal in een dipje gezeten. Hij heeft tot maart dit jaar een half jaar amper wat gedaan vanwege een knieblessure van ondergetekende. Sinds maart staan we op een nieuwe stal en ben ik hem weer wat gaan oppakken in de training. Dat ging totáál niet goed. Had enorme aanleuningsproblemen en zijn tong kwam er bij het minste geringste uit wapperen. Hij is daardoor meteen lekker behandeld door een fysio/osteo en de tandarts heeft nog wat scherpe haken weggevijld. Sinds nog niet zo lange tijd ben ik hem dus weer aan het oppakken. Ik weet het, het is nog niet fantastisch en hij mag nóg meer op het achterbeen maar goed..dat komt allemaal nog wel.
Oh ja, hij is momenteel 17 jaar oud. We zijn ZZ-licht met wp's en starten op het moment nog niet. Verdere info staat trouwens in mijn profiel...
Commentaar mag gerust (want tja, 'moet je maar geen foto's hier plaatsen') maar ik weet wel al heel goed mijn zwakke punten en krijg les van een goede instructeur (naam zie profiel) dus aan de zwakke punten wordt constant gesleuteld. Zijn kunstjes kan hij zo ondertussen wel maar het is meer een kwestie van sterker maken en los houden...
Oh ja....ik wéét het...we gaan allebei aan de lijn hoor (foto's zijn zoooooooooooo confronterend)!!!
Maar goed, dat komt ook vanzelf wel weer.Houden we het een beetje gezellig? Afzeiken kan namelijk iedereen wel hè?!
Uit het land plukken (rotvlieg):

Poging tot appuyeren

Uitgestrekte draf met poging tot beetje netjes zitten (hij gooit enorm hoog op)

Nét op het einde van een appuyement:

Travers:

Werkpirouette:

Inzet keertwending:

Natuurlijk heb ik ook lekker lang en laag uitgestapt maar daar zit ik er zoooo vreselijk lomp op...dat ga ik mezelf én jullie niet aandoen...
Vind jullie een leuk plaatje vormen samen. En nee niet door een cap op trens
) dat ik zo maar even het paard herken