We startten in de L1 en hadden als doel gesteld dat we ons wilden selecteren voor de finaledag. Dus gingen we op zaterdag vol goede moed aan de bak. Helaas vond Don de ringen een beetje eng, waardoor één van mijn proeven niet zo lekker ging en over de andere was ik wel tevreden. Dus ik verwachtte er helemaal niks meer van. Uiteindelijk werden de 6 finalisten opgenoemd en was ik nog 4e! Met één winstpunt en dat was wel terecht. De finaledag was Don erg moe, twee dagen achter elkaar is toch wel wat veel. Uiteindelijk werden we vijfde over 2 proeven, zonder winstpunten. Dat was wel jammer, want heb wel slechtere proeven gereden waarvoor ik wel winstpunten kreeg, maar je kan niet alles hebben toch!
Uiteindelijk was het wel een mooie ervaring en hebben we onze eerste parade te paard erop zitten en dat was enorm leuk om een keer te doen! Concours was super georganiseerd dus wel een leuk weekeind gehad!
Mijn vriend heeft mooie foto's gemaakt en die wilde ik jullie niet onthouden. Ze staan allemaal nogal door elkaar.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

En van de prijsuitreiking
12.

13.

14.

15.
knappe don dat kan niet anders natuurlijk.. lijkt me ook erg leuk om zn parade te rijden heb het ook nog nooit gedaan..

moet ik nog even afleren....