Maar genoeg gekletst hier de foto's

Wat kijk ik vrolijk

Dit waren ze dan
Foto's zijn gemaakt door Wilma Molenaar, http://www.fotovanjou.nl
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

VeryWell schreef:Ze doen het
Ziet er helemaal niet zo verkeerd uit hoor, lijkt alleen wel alsof je je linkerheup inknikt! Je weet je eigen verbeterpunten![]()
Leuk paard heb je!!
Heb even op m'n coupon opgezocht had de ene proef een 5 voor houding en zit en de ander een 7
miscza schreef:leuke foto's, mooie pony!![]()
volgens mij heb ik welleens tegen jou gereden, kan dat kloppen?
Maar ik herken je niet.
We zien elkaar vast wel een keer, rij je nog L1?
Pascha schreef:Wat lijkt die op zijn papa, Wilawander! Leuk paard, rijden ziet er ook prima uit.
Janna538 schreef:miscza schreef:leuke foto's, mooie pony!![]()
volgens mij heb ik welleens tegen jou gereden, kan dat kloppen?
Heey,, ik heb even in je profiel gekekenMaar ik herken je niet.
Maar zou best wel kunnen dat we een keer tegen elkaar gereden hebben, want zag wel dat je in de zelfde kring rijdtWe zien elkaar vast wel een keer, rij je nog L1?
Anne___ schreef:Ziet er leuk uit!
die oortjes echt zo schattig![]()
wat waren je punten?
Groetjes
Succes dan maar in Sonnega!
Mooie pony, en nog keertje gefeliciteerd met je punten. Is 6 oktober in harich de laatste buitenwedstrijd ? ga je daar heen ? dat is kringwedstrijd geloof ik.
Kiki123 schreef:Ziet er goed uitMooie pony, en nog keertje gefeliciteerd met je punten. Is 6 oktober in harich de laatste buitenwedstrijd ? ga je daar heen ? dat is kringwedstrijd geloof ik.
6 Oktober is iig de laatste kring buitenwedstrijd. En voor mij ook de laatste buitenwedstrijd. Dat is pas mijn eerst volgende wedstrijd, dus duurt nog wel even.
Ben druk met het achterwaarts bezig, want dat kon ze nog niet. Maar gaat al steeds beter. hildy schreef:mm.. foto's zijn in harich gemaakt zekerss
Heb jij ook meegedaan? d0rien1988 schreef:Het ziet er zeker niet verkeerd uit! Maar inderdaad viel mij ook op dat je scheef zit. Je draait je linkerschouder wat naar achter/binnen en je knikt inderdaad wat in in je linkerheup. Probeer zelf rechtop te zitten, dan ziet het plaatje er helemaal mooi uit!
En bedankt voor de leuke reactie.
)