Tiamaria is níét mijn eigen pony. Ze is een pony van manege de Prinsenstad. Het zadel, hoofdstel en het schuim'dekje' zijn ook niet van mij. Daar wil ik dan liever ook geen opmerkingen over.
Van het instappen zijn helaas geen foto's, ik was al zo'n 10 minuutjes bezig toen mijn 'fotograaf' aan kwam
Vandaar foto's vanaf dat moment.
Foto 1; Lekker drafje. Ik moet alleen opletten dat ik mijn tenen niet naar buiten steek. (Tia lijkt trouwens wat mager op deze en sommige andere foto's. Dat is echter helemaal niet zo als je er in het echt naast staat.)

Foto 2; Op deze foto vind ik alles er zelf eigenlijk wel goed uitzien

Foto 3; Halthouden en even lachen naar het vogeltje. Tia heeft haar hoofdje eigenwijs in de lucht.

Foto 4; Klein protestje. Mevrouw moest achterwaarts, dat vind ze nog steeds erg moeilijk en ze had er geen zin in. Nadat ik de druk iets had verhoogd (vandaar dat open mondje - ik trek niet), ging ze toch met wat tegenzin een pasje naar achteren. Natuurlijk direct beloond.

Foto 5; Mijn benen
Wat een vreselijk gezicht.
Foto 6; Galopje. Aangezien ik sowieso erg mijn benen optrek in de galop (door problemen met mijn knieën) én een klein meningsverschilletje, was ik bijna beide beugels verloren. Vandaar dat mijn voeten er zo ver door zitten. En ik mag best wat rechter op zitten

Foto 7; Nog maar een keer achterwaarts proberen. Opnieuw protest met als gevolg een open mondje. Het lijkt wel zo, maar ik trek dus niet! De druk wordt alleen iets te hoog en dan gaat ze zich verzetten.

Foto 8; Dit vind ik een mooie foto, omdat Tia er lekker bijloopt. Natuurlijk mankeert er aan mijn houding wel van alles. Ik heb het idee dat ik te ver voorover kiep en mijn handen hadden best iets hoger en rechter gekunt. En mijn tenen moeten natuurlijk naar binnen.

Foto 9; Even lange teugels en een beloning, ook d.m.v. mijn stem, vandaar mijn rare mond; ik praat tegen d'r

Foto 10; Teugels weer oppakken en even draven. Ze valt alleen (behoorlijk) wat naar binnen toe.

Foto 11; En natuurlijk niet vergeten wat Tia het leukste vind; lekker veel en hard galopperen! Wel nadat ik mijn beugels een gaatje korter heb gemaakt, anders blijf ik al helemaal niet zitten (wederom door het optrekken van mijn benen door mijn knieën).

Foto 12; Weer rustig opvangen. Persoonlijk vind ik deze foto mooi. Ontspannen indruk en voor het eerst niet echt foutjes aan mijn houding op te merken. Jullie wel?

Foto 13; Helaas wat bewogen. Ik vraag me af wat mijn buitenhand hier aan het doen is..? En of die niet iets te sterk was.

Foto 14; Klaar, en dus even poseren! Nou, wat vonden jullie er van?