Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).KiWiKo schreef:joviban, ik heb er ondertussen schat ik zo een kleine 300 zadelmak gemaakt en beleerd, geloof me is even een fase. ALLE jonkies, hoe braaf dan ook, hebben allemaal een moment dat ze truukjes uit gaan proberen. Gewoon doorrijden is dan het beste
Pop schreef:Als zn gebit oke is dan kan kan het ook niet zijn dat hij pijn heeft in zn mond. Met bitloos rijden los je het probleem niet op, dan stel je hem uit. Je kan dan niet meer met bit gaan rijden later, omdat hij het dan ook niet snapt.
Ik zou gewoon doorrijden, respect houden en rustig oplossen.
KiWiKo schreef:joviban, ik heb er ondertussen schat ik zo een kleine 300 zadelmak gemaakt en beleerd, geloof me is even een fase. ALLE jonkies, hoe braaf dan ook, hebben allemaal een moment dat ze truukjes uit gaan proberen. Gewoon doorrijden is dan het beste
WinBinChes schreef:Past het bit uberhaupt wel? Als het bit past heb ik nooit mee gemaakt dat jonge paarden gaan vast pakken. Alles wat het wel deed had een slecht passend bit of zadel.
femmefatale1 schreef:WinBinChes schreef:Past het bit uberhaupt wel? Als het bit past heb ik nooit mee gemaakt dat jonge paarden gaan vast pakken. Alles wat het wel deed had een slecht passend bit of zadel.
Ik heb ook niet het idee dat ie het vast pakt, maar eerder dat ie gewoon doet alsof hij het niet snapt.. wat natuurlijk ook niet gek is voor een jong paard.
Tenminste, zo klinkt het mij in de oren..