* Wide Utopia
* Matterhorn X Burggraaf
* 03-06-2003
* B+1 Dressuur
*B+11 Springen.
Ik was van kring Den Bosch 2de dit had ik nooit verwacht, had al niet verwacht dat ik door zou mogen dus wat ik ook zou doen ik was toen al tevreden.
Zaterdag vroeg op staan, en helemaal geen zenuwen ik moest pas als 61ste dus kon er nog mooi een paar kijken!! Toen rustig aan opzadelen even losspringen en het parcours in!
De foto's
1.

Lekker fris naar binnen
2.

Hindernis 1
3.

2de van de dubbel
4.

Hindernis 9
En ik was foutloos! Dus op naar de barage paard even op de trailer gezet, parcours gekeken, en weer opgezadelt. Ik was er al zeker van dat ik door mocht naar zondag!! Super blij!! Helaas in de barage 1 balkje maar heel tevreden, mijn punten waren in de barage: Binnenkomen 8.0 en een 8.5 voor het rijden een 7.0 en een 7.5 voor houding en zit een 7.0 en een 7.5. Dus ook tevreden mee
Foto's barage
5.

Hindernis 1
6.

1ste van de dubbel
7.

Hindernis 9
Toen op naar Zondag, ik was een stuk zenuwachtiger, ik moest al 13de dus parcours lopen en meteen lekker gaan rijden. Ondertussen wat mensen kijken er vielen er 4 af voor mij en werden er veel uitgebeld of weigeringen gewoon. Nog niemand foutloos. Op dat moment nog meer zenuwen daardoor ging ik iets anders rijden in het parcours dom dom...maja het is niet anders helaas hierdoor 3 balkjes in het parcours waar toch heel erg tevreden!!!
Foto's Zondag:
8.

Hindernis 1
9.

Hindernis 2
10.

Hindernis 6 hier een balkje
11.

Hindernis 7
12.

En klaar
Ik ben super trots op mijn paardje, en had dit allemaal echt niet verwacht! Vooral niet omdat ik pas net 2 dagen terug was van 2,5 weken vakantie....Paard heeft 1,5 week vakantie gehad...en daarna lekker gelongeerd....paard 3 weken niet gesprongen
echt zo trots!!Groetjes !
Jammer van zondag, maar ach, jullie komen er wel. 
Zeker dan nog met een 4 jarig paard.
Guido was vierde of vijfde toch? Dat van de spanning begrijp ik wel hoor! Komt wel goed als je vaker gaat