Maar nu mogen we wel 20 hele minuten stappen en twee rondjes draven!
Bart zelf word een beetje kriebelig van het nietsdoen, een teken dat we in iedergeval de goede kant op gaan.
maar daardoor is meneer af en toe wel wat ongedurig en gaat hij mij pesten.Hij weet hoe het moet, maar doen...
ach tja, we zijn af en toe net een getrouwd stel.En wat bedoel ik met Sexy? Zie dat hoofdstel man, tis om te kwijlen!

1. Eerste vijf minuutjes, instappen... of inpesten zoals Bart het zou kunnen noemen.

2.

3. This is Kitty, we shall call him Kitty...

4. Iemand heeft hier lol...

5. Kunstzinnige actie van broerlief.

6.

7. Deze vind ik ook lief

8. Errr tja... wat vinden wij hier van?

9. En de mooiste van de dag.

~
Ik rijd nu voor een weekje ook een ander paardje bij, het paardje van de manege eigenenaresse. Zij heeft ook spierbevangenheid en vond het wel een plan als ik haar even zou rijden, aangezien ik wel wat ervaring heb met spierbevangenheid...
We vatten het maar op als een compliment.

Kimara is dus eigenlijk een veredeld manegepaard en als je gewend bent aan wijken en stelling, rechtrichten, is dit echt... saai... eerlijk gezegd. 25 minuten netjes zetten.
Ik vroeg wat stelling naar rechts en ze schoot half in de stress. Ik heb me laten vertellen dat ze L2 heeft gelopen, nou, heel lang geleden dan.

Maar ach, lief is ze wel. Gebruik haar maar even om mijn zit te oefenen.

10. Als iemand dit dekje heeft en het wil verkopen, ik steek mijn hand op!

11. Tja...
Ik ga lekker niks zeggen, commentaar mogen jullie geven.
Anders valt er ook niets meer te posten. Moet er wel even bij zeggen dat meneer vandaag niet bijzonder veel zin had om mee te werken.Op de vraag of ik toevallig ook iets zie; nee, niet echt, maar ik loop al te bedelen voor een nieuwe cap. Ik moet alleen nog 2 maanden volhouden om niet te vallen, dan is mijn verjaardag...
aldus mijn moeder.Issie sexy met dat hoofdstel en dat borsttuig of is hij uber-aller sexy?

Andere paardje ziet er ook lief uit.
of jawel, je zit er keurig op!
Nou ja, niet
En dat kan natuurlijk in smaken
)
wel jammer