Willow @ bokt 2de keer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ThUnDeRtIeJ

Willow @ bokt 2de keer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 21:55

Hallo,
hier de wel beloofde nieuwe topic.
ik had hem vandaag met slof gereden en om zijn buiging wat fijner te maken en omdat ik gistere geen stuur had.
Dus ik dacht ga vandaag op save.
Afbeelding

Afbeelding
drafje
Afbeelding
drafje
Afbeelding
Galopje
Afbeelding
drafje
Afbeelding
drafje
Afbeelding
drafje
Afbeelding
galopje
Afbeelding
galopje
Afbeelding
drafje
Afbeelding
drafje
Afbeelding
drafje

Zo dat ging een stuk beter dan gistere braaf paard!
morgen weer zonder slof en kijken hoe die dan loopt
hou het comentaar wel leuk!
Groetjes Pamela
Laatst bijgewerkt door ThUnDeRtIeJ op 21-08-07 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Jaaan

Re: Willow @ bokt 2de keer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 21:57

Wat een mooi paard heb jij onder je kont ! Bloos Ik ben er onmiddellijk verliefd op !

ThUnDeRtIeJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 21:59

Jaaan schreef:
Wat een mooi paard heb jij onder je kont ! Bloos Ik ben er onmiddellijk verliefd op !

Dankjewel!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:03

Echt een leuk paard heb je erbij!!
Ziet er goed uit.. leuke foto's.

Ga je nog stage lopen bij de bereden politie trouwens? Haha!

aerdenhout1

Zover ik kan zien, hangt je paard wel heel erg op de slofteugel en zie ik weinig ontspanning. Hij maakt zich hier erg sterk en ontwikkeld zo een onderhals. Je heb wel een heel leuk paard, maar kijk of je iemand naast je kan krijgen die je verder kan helpen.

_Stephanie

zoo, mooi beestje hoor!
fotos zien er ook leuk uit! Knipoog

uruguay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:08

Hoi Pam! Leuke foto's hoor! Ik heb hem natuurlijk al in het echt gezien en toen was hij ook een schat met een mooi glad huidje. Jammer dat ik hem nog niet in het echt heb zien lopen, maar 22 september kunnen we vast samen los rijden met de wedstrijd, haha! Jij wint toch wel van mij met mijn Willie. Je komt niet ineens mijn proef in rijden he:P. Ik hoorde dat jouw Willie dat wel eens doet:P. Haha! Groetjes! xxx Je nicht Bien

ThUnDeRtIeJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 22:09

aerdenhout1 schreef:
Zover ik kan zien, hangt je paard wel heel erg op de slofteugel en zie ik weinig ontspanning. Hij maakt zich hier erg sterk en ontwikkeld zo een onderhals. Je heb wel een heel leuk paard, maar kijk of je iemand naast je kan krijgen die je verder kan helpen.

ik heb hem net 2 weken maar je mag wel rondje kan je voelen hoe sterk die is haha
maar ik rijd niet op de slof teugel dat lijkt misschien zo maar is echt niet zo.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:18

Als je hem pas 2 weken hebt zou ik toch maar eens proberen het zonder slof te doen, of leren er mee om te gaan.
En ik zou dit paard best wel eens willen rijden hoor! Zelf heb ik genoeg paarden staan die "sterk" zijn. Ben dan ook geen tegenstander van een slofteugel, mits goed gebruikt!

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 06:52

Gaaf paardje, die kleur staat m goed

hennyvanamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:28

leuk setje daar hou ik zo van he doe ik zelf ook altijd, lekker tutten met je paard gr henny

alladinmj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:30

Leuk paard heb je daar zech! en dat setje staat hem echt goed Haha!

Kleinuh_Sjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 21:17

Pom ziet er goed uit hoor zo voor pas de 2e week dat je hem hebt..
Doet het beter dan ik toenk um net had ROFL
Kom aaanstaande wiek ff langs boeken en schiet ik ook wat kiekjes van jullie
En dat van die slof lijkt misschien nu zo.. maar zag er van de week beter uit zonder slof

Kleur staat overigens wel erg hip !!

Wanneer kom je bij mij proefrit maken overigens:P
nu heb je nog vakantie Knipoog

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 09:36

Leuk nieuw paard!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 09:37

Slof zit te strak, loopt achter de loodlijn en drukt zo zijn rug weg. Het setje staat hem inderdaad super en ik vind jullie een leuke combi, geef hem wel meer ruimte van voren.

St_hcMeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 09:48

Inderdaad een leuk setje.
Probeer iets rechterop te zitten.
En ja de slof zit iets te strak.
Probeer er wat mee te doen zodat hij nog beter gaat lopen
Het is een mooi paard.
Jullie zijn een leuke combinatie.
Succes
gr. Danielle

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:42

hoi,
nog steeds zoals in je vorige topic wat een prachtig paard heb je onder je kont!!

ik vond alleen helaas ook wel ej vorige topic beter ..
je slof zit gewoon te strak ... Ach gut
zelf ben ik absoluut NIET tegen de slof want hij is wel eens handig in gebruik.
alleen je moet er niet te makkelijk mee worden met zoals wat je nu heb..
er zat gister geen steur op terwijl je hem pas 2 weken heb en dan meteen de slof er om heen hangen.
je had hem bijv ook de volgende dag kunnen longeren en laag en rond laten lopen zodat alles lekker los wordt.
misschien had hij wel last van een beetje spierpijn.! Knipoog
Ik zou iets minder snel de slof er bij pakken en als je hem gebruikt gebruik hem dan ook nooit meer zo strak aub ! Knipoog

jobie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:44

hooi Pling Pling Clown
mooj paart!!!!
lieve pony~!
gr wietske Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:46

mooi paard, maar hij loopt echt op de slof. zo gebruikt hij zijn rug ook niet goed en drukt zich een beetje weg. Minder snel de slof erbij pakken en kijken of je het zo op kan lossen. Dat is juist de uitdaging.
De slof is in mijn ogen bedoelt om je paardje wel lekker naar beneden te rijden, maar hem dan juist van de slof af te rijden, dus dat die niet steeds op spanning staat.
Probeer gewoon lekker zonder slof. En als je hem gebruikt, idd goed gebruiken en niet te strak.
Succes verder Knipoog

ThUnDeRtIeJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 15:14

Jullie zitten allemaal wel te mokken op de slof maar jullie kunnen niet zien hoe die in werkelijkheid loopt. Deze dag had ik niks in mijn handen maarja dat kunnen jullie niet zien. Degene waar ik hem van heb gekocht heeft gezegt tegen mij dat ik regelmatig even met slof moest gaan rijden omdat hij daardoor makkelijker buigt. Mijn instructrice vond dat ook wel een goed idee dus vandaar!
en hij zit echt niet straks ja sommige fotos misschien maarja slof is er ook voor als ze hoofd eruit komt dat hij aantrekt dan tegen houd maar voor me gevoel had ik niks in me handen en had ik een super fijn paard!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 15:21

Is dit de Willow van de veiling van Jordan Stables? Dan heb je er zeker weten een superknol aan. Maar ik moet het eens zijn met aerdenhout1, als je het paard net hebt, komt er een periode van uitproberen (die kun je later ook nog hebben), zeker als het nog zo'n puber is! Ik vind het er ook niet ontspannen uitzien, ik vind dat je de slof te kort houdt. Je kan dan wel denken dat je paard er goed onder loopt, maar dit paard loopt van zichzelf al behoorlijk ruim, maar als de ontspanning nog zou komen, zou het er toch een heel stuk anders uitzien! Op sommige galopfoto's loopt hij erg diep, en sommige draffoto's vind ik wat scheef overkomen. Zonde...

Edit: Is vaak zo dat je niks in je handen hebt met de slof, aangezien die tussen de benen bevestigd wordt, en de verkopers kunnen dan zeggen 'regelmatig met slof rijden', maar hiermee bedoelen ze vast niet dagelijks/wekelijks. En ook niet zo strak, en ook al zeg je dat het met momenten is, vind ik dat je het toch bij veel opnames ziet, en dat kan nooit de bedoeling zijn...

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 15:26

als je instructrice dat zegt is het goed toch? het is ook niet verkeerd om met slof te rijden, alleen niet zo strak! In je profiel staan ook foto's dat je hem zonder slof rijdt. Dat geeft een veel prettiger beeld dan deze foto's met slof.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 15:27

ThUnDeRtIeJ schreef:
Jullie zitten allemaal wel te mokken op de slof maar jullie kunnen niet zien hoe die in werkelijkheid loopt. Deze dag had ik niks in mijn handen maarja dat kunnen jullie niet zien. Degene waar ik hem van heb gekocht heeft gezegt tegen mij dat ik regelmatig even met slof moest gaan rijden omdat hij daardoor makkelijker buigt. Mijn instructrice vond dat ook wel een goed idee dus vandaar!
en hij zit echt niet straks ja sommige fotos misschien maarja slof is er ook voor als ze hoofd eruit komt dat hij aantrekt dan tegen houd maar voor me gevoel had ik niks in me handen en had ik een super fijn paard!

Als je maar wel in je gedachte houd dat dit beestje nog niet zo lang 4 is en waarschijnlijk dus ook niet zo lang onder het zadel.
die van mij komt ook wel eens met zijn hoofd eruit maar ja de leeftijd..?? ik vind dat dat wel eens mag !!! Knipoog
en ik ben bang als ik doormiddel van dan een slof pak.. het alleen maar sneller ga doen omdat het een makkelijkheid gaat worden om de slof dan te pakken !! Knipoog
want vond je van mijn advies longeren .. na een dag dat hij vervelend is geweest..?? Knipoog

Ytjuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 15:37

Ik vind het ook een ergg mooi paard.. Maar over die slof ben ik ook niet echt te spreken. Zelfs op foto's, als het paard naar mijn mening genoeg naar beneden loopt, zit de slof nog strak. Zo weet het paard ook niet wanneer die goed loopt, doormiddel van ontspanning van de slof (hangt dan in een boogje) en je hand, weet het paard wanneer die goed loopt en is het duidelijk. Zo kun je de volgende keer ook zonder slof ontspannen rijden. Nu heeft het niet veel effect.. Het paard weet immers de volgende keer nog niet wanneer hij het goed doet. Ik ben heus niet tegen een slofteugel, maar gebruik hem dan wel in je voordeel, zodat ie er makkelijker van wordt. Maar tuurlijk, de foto's zijn een momentopname en je hebt het paard nog maar net 2 weken. Ziet er voor de rest super uit! OK dan!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 15:58

???Jorden stabels heeft tegen jou gezegd dat je er regelmatig een slof aan moet hangen???? Of begrijp ik het verkeerd??
En TS reageer gewoon over bokt...iedereen mag meelezen hoor, ook als je grof wordt!!