Kon moeder even oefenen met voorlezen en ik hoe ik haar het handigst er door heen kon loodsen. Tuchet was niet helemaal op dr top, beetje lastig, wat lui en tegelijkertijd veel te vlug. ook hield ze rechts wat vast. dus dat er op sommige plaatjes wat spanning is te zien klopt.
Tuchet is een 7 jarige merrie uit Kildare (v. Koriander) uit een Nimmerdor moeder.
op dit moment heb ik haar 1 x gestart in het L1.

Rustig loswerken, zo zie ik haar graag, mooi lengte in de hals en laat die ook mooi vallen.

De boel een beetje bij elkaar geraapt, ze zakt graag dan even achter de loodlijn.

Gewoon een fijne draf.

In galop een stukje ronder, ja ik ben streng in mn binnenteugel, is een doorvraagmoment.

Stukje contrastelling.

Een redelijk fijne draf, iets te ver ingezakt. Hier zie je goed dat mn ellebogen weer in mn zij moeten. zit er als de hulk op

Hier weer stukje verder opgericht. Inzet gebroken lijn.

Terug nemen uit de middengalop. Mooi front en achterbeen. Alleen moet er bij op mn kont gaan zitten

Zo wil ik haar graag zien, alleen dat constant krijgen

En lekker uitstappen.
Commetaar is welkom, zeker als mensen dit paard graag op een andere manier zouden willen zien lopen dan als ik dat doe.
Ze moet gewoon nog steeds constanter in haar aanleuning, ze blijft mooi nageeflijk allleen preciese half en hoofdhouding schort nog wel eens wat aan.

Ziet er goed uit hoor! Commentaar geef je zelf al bij de foto's