ik en anouk @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

daphneM

ik en anouk @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 21:23

angeliekje hier op bokt, eigenaar van anouk, zat vanavond met een wit krukje in de bak en heeft mooie foto's kunnen schieten van mij en anouk

ik rij anouk nu ongeveer 4 maand en het gaat steeds beter. Haha!
het is ook de bedoeling dat ik met haar wedstrijden zou gaan rijden, we pakken alles rustig aan er zit verder geen haast bij..
tips en commetaar zijn welkom..

hier zijn de foto's

eerst even rustig instappen.
Afbeelding
de hond van angeliekje hier op bokt loopt ook even mee,
Afbeelding

en toen begon het werk

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

even lang laten Knipoog
Afbeelding

weer oppakken
Afbeelding

en weer aan het werk
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

even met de hond **sita** op de foto
Afbeelding
Afbeelding

en daarna!!!! GEK DOEN!! Vork Clown
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en de laaste foto net voor het afzadelen
Afbeelding
Afbeelding

was ze niet lief Knipoog

mijn eigen tips:

Soms mijn handen PIANO!!
mijn hoofd moet wat vaker recht kijken en niet naar beneden
ik val soms naar boven

*ps* heb van mij zelf al een holle rug* angeliekje bedankt voor de foto's**

Groetjes daphne
Laatst bijgewerkt door daphneM op 20-08-07 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Re: ik en anouk @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:28

Ik vind het er op zich netjes uitzien. Hou je ellebogen wat netter langs je lichaam, wel ontspannen maar niet zo wijd. Probeer ook om je hakken wat minder op te trekken bij het drijven.

Leuk paardje, echt super! En jouw onderschrift spreekt me trouwens ook wel aan Knipoog

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:31

Netjes!!! Kan niet anders zeggen Haha!

Probeer alleen je schouders iets meer naar achter te drukken, dat komt je houding ten goede en je bovenrug en borstspieren ook Lachen

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 21:32

Elysha schreef:
Ik vind het er op zich netjes uitzien. Hou je ellebogen wat netter langs je lichaam, wel ontspannen maar niet zo wijd. Probeer ook om je hakken wat minder op te trekken bij het drijven.

Leuk paardje, echt super! En jouw onderschrift spreekt me trouwens ook wel aan Knipoog

dankje wel, ja ik zit met de gaatjes er net tussen in, als ik een gaatje korte doe dan zitten mijn knieen weer niet goed haha dus ja, dit is niet mijn eigenzadel maar was vandaag te lui om mijn eigenspullen tepakken en vindt dit ook een erg fijn zadel Knipoog

Luisindepels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:33

Leuk zo'n Tinker, ooit aspiraties om te starten? ik zie wel enige mogelijkheden!!

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 21:34

Teuntje111 schreef:
Netjes!!! Kan niet anders zeggen Haha!

Probeer alleen je schouders iets meer naar achter te drukken, dat komt je houding ten goede en je bovenrug en borstspieren ook Lachen

hey dankjewel, ja ik heb het er vandaag overgehad samen met een stalgenoot en angeliek hoe ik het moest doen haha maar dan druk ik mijn kont te vernaar achteren, hahah Knipoog
komt wel goed zal er opletten dankjewel

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:36

kan het ook anders zeggen: tieten naar voor!! Bloos!

Probeer je rug niet hol te trekken als je je schouders recht Haha! dit kan je doen door je bekken niet mee naar achteren te kantelen.

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 21:37

Luisindepels schreef:
Leuk zo'n Tinker, ooit aspiraties om te starten? ik zie wel enige mogelijkheden!!

in het verhaaltje kwam er ook in voor dat we daar naar toewerken Knipoog

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 21:39

Teuntje111 schreef:
kan het ook anders zeggen: tieten naar voor!! Bloos!

Probeer je rug niet hol te trekken als je je schouders recht Haha! dit kan je doen door je bekken niet mee naar achteren te kantelen.

kga het proberen Knipoog

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:42

erg mooie merrie zeg Tong uitsteken

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:42

Wat een mooi paardje heb ik zeg Haha! Knipoog. Ik vond het echt super gaan vandaag! Ben ook erg tevreden over jullie tweetjes!
Gaat helemaal goed komen met de toekomstige wedstrijden. En laat ze dan maar zeggen dat tinkers geen dressuur kunnen Extreme duivel Haha!

En dan te bedenken dat ik haar zo rijd Tong uitsteken : viewtopic.php?f=10&t=820313&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Luisindepels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:43

Maar ik bedoel het als zijnde waarschuwing... er was enigzins sprake van een morele ondertoon.

Weet goed wat je doet!! Dressuur is en blijft een jurysport!

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:45

en ook met een tinker lukt het hoor

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 21:45

Luisindepels schreef:
Maar ik bedoel het als zijnde waarschuwing... er was enigzins sprake van een morele ondertoon.

Weet goed wat je doet!! Dressuur is en blijft een jurysport!

ik weet het maar ja niet proberen is geen kans, dus kan altijd tegenwoordig zie je steeds meer tinkers, fjorden, haflingers, friezen in de dressuur dus wie weet en anouk kan lopen, Vork
Laatst bijgewerkt door daphneM op 20-08-07 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Marloes3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:46

@ luisindepels
Ja nou maar als zij haar Tinker toch rijtechnisch voor elkaar heeft, zie ik niet in waarom ze haar punten niet krijgt.
Altijd maar dat gezeur van met een Tink/Fjord/Haflinger/ander lelijk beest ben je in het nadeel ben ik nu wel zat hoor...

Luisindepels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:50

Nee maaar als ervarings deskundigen moet ik u ervan op de hoogte brengen en vindt ik het zelfs mijn plicht u te waarschuwen voor het corrupte systeem van bevooroordeeldheid die momenteel aan de orde van de dag is in de dressuursprot.

Het is natuurlijk de bedoeling dat u bevestiging en en bevrediging haalt uit de te verrijden prestaties. Daar hangt een groot deel jurybeoordeling aan van af.

Ik zou zeggen probeer het... en houd anders tijdig de eer aan u zelf en rijd voor het plezier de trainingen.

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 21:53

Luisindepels schreef:
Nee maaar als ervarings deskundigen moet ik u ervan op de hoogte brengen en vindt ik het zelfs mijn plicht u te waarschuwen voor het corrupte systeem van bevooroordeeldheid die momenteel aan de orde van de dag is in de dressuursprot.

Het is natuurlijk de bedoeling dat u bevestiging en en bevrediging haalt uit de te verrijden prestaties. Daar hangt een groot deel jurybeoordeling aan van af.

Ik zou zeggen probeer het... en houd anders tijdig de eer aan u zelf en rijd voor het plezier de trainingen.

dat zeker, we proberen het gewoon en zo niet dan niet, jammer dan Knipoog
dan hebben we het geprobeerd Knipoog

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 22:02

Luisindepels schreef:

en hier een ervaringsdeskundige die dit even radicaal wil ontkrachten. Complete nonsense! Als jij je tinker goed voor elkaar hebt en het plaatje toont, dan krijg je gewoon je punten. Vanzelfsprekend zul je eens een jury treffen die het niet aanstaat, maar reken maar dat je ook jury's treft die het extra vinden.
Zelf rijd ik niet met mijn tinker, hij wordt voor me gereden en hij gaat als een speer. Ze werken nu hard om richting de M2 te mogen Knipoog

Oke, nu even echt ontopic, de tips voor je houding zijn al gegeven, ook mij vielen je handen en hakken op. Wellicht andere beugelriemen of gaatje knippen zodat ze op mooie lengte kunnen?

Verder vind ik het er prima uitzien Ja Ga zo door en succes bij de wedstrijden Knipoog

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 22:08

Oke, nu even echt ontopic, de tips voor je houding zijn al gegeven, ook mij vielen je handen en hakken op. Wellicht andere beugelriemen of gaatje knippen zodat ze op mooie lengte kunnen?

Verder vind ik het er prima uitzien Ja Ga zo door en succes bij de wedstrijden Knipoog[/quote]

dankjewel Haha!

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 22:12

Ik ook even offtopic Bloos

Leonoor schreef:
en hier een ervaringsdeskundige die dit even radicaal wil ontkrachten. Complete nonsense! Als jij je tinker goed voor elkaar hebt en het plaatje toont, dan krijg je gewoon je punten. Vanzelfsprekend zul je eens een jury treffen die het niet aanstaat, maar reken maar dat je ook jury's treft die het extra vinden.
Zelf rijd ik niet met mijn tinker, hij wordt voor me gereden en hij gaat als een speer. Ze werken nu hard om richting de M2 te mogen Knipoog

Verder vind ik het er prima uitzien Ja Ga zo door en succes bij de wedstrijden Knipoog

Amen Afgod
Baggio is inderdaad een erg goed voorbeeld! En kijk hoever hij al gekomen is in de dressuursport, en nog steeds doorgaat...toppie!

Ik hoop dat Anouk ooit zover zou komen!

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 22:14

Angeliekje schreef:
Ik ook even offtopic Bloos

Leonoor schreef:

Amen Afgod
Baggio is inderdaad een erg goed voorbeeld! En kijk hoever hij al gekomen is in de dressuursport, en nog steeds doorgaat...toppie!

Ik hoop dat Anouk ooit zover zou komen!

WE GAAN ER VOOR Haha! Haha! Haha! Vork

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 22:15

Wauw wat een mooi paard, gave staart ook. Ziet er heel netjes uit, maar probeer wel je hakken wat uit te drukken Lachen
Leuk hoor.

Het toegestane aantal foto's is alleen wel 15 en je hebt er 21.. Ik tem ff.

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 22:17

_Denise_ schreef:
Wauw wat een mooi paard, gave staart ook. Ziet er heel netjes uit, maar probeer wel je hakken wat uit te drukken Lachen
Leuk hoor.

Het toegestane aantal foto's is alleen wel 15 en je hebt er 21.. Ik tem ff.

dankje, oke is goed Haha!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 05:58

Ziet er goed uit! Het lijkt er alleen op dat ze zich af en toe wat op wil krullen? Probeer wel lengte in de hals te bewaren, ze heeft een mooie lange hals, maak daar gebruik van.

Anouk heeft absoluut haar bouw en beweging mee, dusik denk dat ze geen verkeerd figuur zal slaan in de wedstrijdsport hoor! Succes alvast!

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 08:53

dankje wel