afgelopen week had ik mijn favo fotograve mee gekregen naar hem en heeft ze foto's gemaakt van Orrie @ work in mijn Beige set. Ik vind persoonlijk dat hij erg fijn liep en erg braaf was.
Ik heb tijdens het rijden erg gelet op:
- mijn buitenhand, hier wil ik de druk nog wel eens afhalen waardoor hij zich wegdrukt.
- mijn beenligging
- geld zoeken
- chickenwings

cap is eigen keuze

losdraven, orrie is snel plakkerig aan het been. We hebben dit op proberen te lossen door hem snel te maken tijdens het losrijden, maar wanneer we dat doen wil hij niet meer rond worden. We laten hem dus ietwat plakken en maken hem met oppakken pas wat actiever. Vandaar dat hij op deze foto inderdaad meer zou mogen doen

verder wel een heel fijn drafje

al iets meer opgericht, maar nog steeds aan de diepe kant

galopje, hier heb ik hem al wat meer opgepakt, ik moet vooral in de galop op mijn beenligging letten en niet te verkrampt ogen

drafje op de fotograve af. meneer is zeer nieuwsgierig

zeer ongeconcentreerd

maar hij kan het wel

nog een paar draffoto's waar ik hem hebben wil
voor het mooie mag hij iets actiever, maar hij gaat wel zitten en aangezien hij van voor los was, van achteren en deed wat ik vroeg heb ik het er bij gelaten.
meneer laat los, dus ik ook

en dan klaar

nog een super knappe foto van hem

en nog een zeer artistieke foto

Mam super bedankt voor de foto's!

nu jullie hier toch zijn, willen jullie dan ook een berichtje plaatsen?
dankjewel! 
Tips voor mijn beenligging in de galop en de chickenwings neem ik van harte in ontvangst. natuurlijk zijn andere tips etc. ook welkom, maar graag wel opbouwend en uitleg. anders kan ik er niks mee

dus ik rijd hem inderdaad voor een ander
Ziet er echt mooi uit