Allemaal heel erg bedankt voor de leuke reacties!
LETS schreef:Nog meer van die mooie slipjas foto's! Wauw wat een punten zeg, echt super!! Kwaliteit zit in de familie he

Ja, wel chique he? En die kwaliteit zit wel ook goed ja!
lanatje schreef:Ben trouwens ook helemaal weg van je frontriem
Ja, ik vond hem ook wel heel tof! Echt bling bling!
haike schreef:Super Denise! Je zegt dat geen spectaculair paard is, maar zou zo met je willen ruilen hoor!

Hihi, dank je wel! Voor mij is het echt een super spectaculair paard hoor, maar de meeste paarden waar ik tegen rijd komen met hun benen langs hun oren passagerend voorbij, bij wijze van spreken dan he! En dan is de mijne echt maar een vlakke!
Maar toen wij hem als veulen kochten en in de B begonnen met 147 punten (oude telling dan wel) hadden we dit echt nooit verwacht, dus wat dat betreft is hij heel spectaculair verbeterd! En hij doet het inderdaad maar allemaal!
sunnymay schreef:Ik vind dat je nog wat makkelijker met je inzet/onderbeen hulp kunt doorkomen. lijkt nu soms zo gedwongen dat je de hulp sterk en overdreven inzet, maar heb niet het idee dat dat nodig is bij je paard. Snap je wat ik bedoel of niet? (je benen soms te ver naar achter, soms te overdreven hak er in zetten, waardoor je ook je knie wat optrekt.)
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt hoor, ik rijd inderdaad met behoorlijk wat been en dan vooral in de zijgangen! Ik heb hem ook nog niet zo super aan het been staan dat het makkelijker kan. Hij is vrij cool/lui en dat is een voordeel omdat hij altijd heel trouw wacht op de hulpen en niet zelf gaat changeren etc, maar het moet nog allemaal wat makkelijker kunnen. Dus dat is inderdaad nog iets om aan te werken! Bedankt voor de tip!
caat_eve schreef:Echt knap zo'n score op dat niveau! ga zo door!!
Ja, was zelf ook echt helemaal verbaasd hoor, in het ZZ-Zwaar heb ik 3 keer in de 64% gereden, maar nooit boven de 65 en dan nu ineens wel!