Hopeloos..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Hopeloos..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 15:58

Waarom kan ik na 5 jaar paardrijden nog geen paard onder controle houden? Vooral met inrijden van de wedstrijden slaan ze op hol , steigeren, bokken en keihard achter anderen aanrennen. Ook in de les kan ik zelfs het braafste paard niet houden en gaat ie raar doen met me. Galop is daarom altijd een probleem want dan stopt ie in ene als ik hem klein beetje aandrijf. Wat is er aan de hand dat ik de enige ben die niks kan?

EngeltjeS

Re: Hopeloos..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 15:59

probeer eens prive les Knipoog

paardrijden leer je niet zo 1,2,3...

succes!

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 16:01

Ik weet je situatie niet..
Heb je een eigen paard ? Heb je prive les, of een groepsles?
Ben je zenuwachtig op een paard? Of misschien er bang voor?
Misschien is de klik er niet, dan zou je een ander paard kunnen proberen..

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 16:04

Ach meid, wat klinkt dat nu hopeloos!! Niet de moed opgeven hoor!! Waar woon je? Anders kom je maar een keer bij mij een lesje volgen dan kunnen we eens zien waar het probleem ligt.
Ik vind dit zo triest klinken!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 16:07

Ik rijdt op een manege, 2 fjorden rijdt ik regelmatig op. Priveles mag ik een keer, maar ik heb geen idee op wie als ik toch genoeg moeite heb om ze in bedwang te houden. Ik woon in Langedijk trouwens.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 16:10

Nu moet je me even helpen...Langedijk ligt in de provincie????

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 16:11

aerdenhout1 schreef:
Nu moet je me even helpen...Langedijk ligt in de provincie????

Noord Holland Tong uitsteken Vlakbij Heerhugowaard Tong uitsteken

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 16:20

Nou dat valt dus mee! Aerdenhout ligt ook in NH bij Haarlem in de buurt. Als je nu vervoer hebt, en je vind het leuk, dan nodig ik je hierbij uit om een keer te komen rijden op een van mijn paarden! Geef ik je persoonlijk een prive les! Of je daar blij van wordt weet ik niet natuurlijk!( Geintje )

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 16:21

aerdenhout1 schreef:
Nou dat valt dus mee! Aerdenhout ligt ook in NH bij Haarlem in de buurt. Als je nu vervoer hebt, en je vind het leuk, dan nodig ik je hierbij uit om een keer te komen rijden op een van mijn paarden! Geef ik je persoonlijk een prive les! Of je daar blij van wordt weet ik niet natuurlijk!( Geintje )

Gratis haha? Clown
Nja ik denk niet dat ik van me vader naar een onbekende mag om te gaan paardrijden Tong uitsteken

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 16:23

aerdenhout1 schreef:

In ieder geval leerzaam Pling
Ik heb 12 jaar gereden op een manege en had ook weleens mijn dag totaal niet.. Je kan het ook eens aan je instructrice voorleggen of een keer een ander paardje gaan rijden die je wat meer zelfvertrouwen geeft

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 16:23

Wel heel erg lief dat je dat aan haar aanbied aerdenhout!!
Je kunt het toch proberen, anders neem je je vader toch mee Lachen ?

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 16:30

Ja hoor je pappie mag mee komen, al neem je je hele familie mee!! En ik vreet niemand op hoor!
Daarbij heb ik hele leuke paarden en pony's staan, kijk maar eens in mijn profiel!

O ja...en het is NATUURLIJK gratis!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 16:34

aerdenhout1 schreef:
Ja hoor je pappie mag mee komen, al neem je je hele familie mee!! En ik vreet niemand op hoor!
Daarbij heb ik hele leuke paarden en pony's staan, kijk maar eens in mijn profiel!

Wat vriendelijk van jou!
Heb effie in je profiel gespiekt, lijkt me echt gezellig plaatsje dat je hebt!
Om het veegteam moet ik toch even lachen

En aan ts hoop opgeven moet je echt niet doen, na vijf jaar word niet verondersteld dat je heel goed rijd geloof me maar hoor.
Zeker met manege ervaring, toen ik een eigen paard had ben ik opeens veel vooruitgegaan!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 17:31

aerdenhout1 schreef:

jeetje jij bent aardig dank je Haha! Go jij! Go jij! (zit je ook op ht? denk dat ik je daar ken, en mag je msn dan?)

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 18:01

Ik heb 14 jaar op de manege gereden en het enige wat ik daar heb geleerd is erop blijven zitten.
Neem eens lekker privéles. Ik kan je zitlessen van de instructeurs van Centered-riding aanbevelen (Voor een lijst en telefoonnummers: alona.nl. Er is vast wel iemand bij jouw in de buurt). Ik heb er veel aan gehad. Vaak zit het probleem in je houding, spanningen in je lijf.
Ik heb na de manege een eigen paard gekocht en ook les gehad van een centered-riding instructeur. Het eerste wat ik leerde was doorademen terwijl ik op het paard zat, en dat nam al veel blokkades weg, het paard liep gelijk veel ontspannender.

Animalcare

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 23:05

He LoveMii,

Je moet de hoop niet opgeven want het komt allemaal vast wel goed, Zoek iemand die verstand van paarden heeft en die je wilt helpen

Tine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 23:15

aerdenhout1 schreef:
Ach meid, wat klinkt dat nu hopeloos!! Niet de moed opgeven hoor!! Waar woon je? Anders kom je maar een keer bij mij een lesje volgen dan kunnen we eens zien waar het probleem ligt.
Ik vind dit zo triest klinken!

Wat aardig zeg! Vind het ook super van je hoe je de paarden opvangt enzo. (Heb ook even in je profiel gespiekt) Ziet er echt leuk uit allemaal!
Zou een leuke kans zijn ts, nog even je vader overtuigen. Na het profiel van aerdenhout zou dat toch moeten lukken denk ik zo! Heel veel succes ermee, en geef niet op.

Leonie_Tommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 19:22

Misschien ben je erg nerveus of onzeker en denk je direct weer aan een paard dat gaat bokken en steigeren... ik zou zeker je vader om proberen te praten Knipoog

PP_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 19:32

probeer eens een paar privelesjes. Daarmee ga je met sprongen vooruit. succes

Bouwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 19:37

Oh god.. ik herken het Tong uitsteken ik kan ook zo op een paard stappen die helemaal gek word Tong uitsteken

Geen idee waar het aan ligt...maar het gaat vast ooit goedkomen Haha!

Succes ermee, en super lief aanbod van Aeardenhout.. (schrijf ik het goed?)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 19:56

Ja dat schrijf je goed. TS heeft inmiddels een pm en ik heb het zadel al opgepoetst! Hoop haar dus heel binnenkort te zien.
Eens kijken of we foto's kunnen maken van hopeloos als blijkt dat ze helemaal niet zo hopeloos is! Want ik denk dat het best wel mee zal vallen!
Laatst bijgewerkt door aerdenhout1 op 20-08-07 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 20:00

wat superaardig van je dat je haar dit aanbiedt! wordt er helemaal vrolijk van Haha!

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 20:25

ik vind het ook echt hartstikke goed van je aerdenhout!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 20:31

Misschien gaat ze hier huilend weer weg. Dus prijs me niet helemaal de hemel in hoor!!

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 20:32

aerdenhout1 schreef:

Dit is echt heel erg aardig!