we waren daar ruim op tijd aanwezig. nadat ik ruim 3 kwartier op mn gemak had ingereden kon ik de dressuurring in. Voor mijn gevoel liepen ze echt super! het voelde echt geweldig! maarja, je weet nooit hoe het er vanaf de zijkant uitziet.
na de dressuur konden we gelijk door naar de vaardigheid. we gingen heeel snel, maar helaas hadden we wel 2 balletjes. ik merk wel dat ik op dat onderdeel nog niet helemaal aan mijn nieuwe marathonwagen gewend ben. ik zit nu namelijk in het midden ipv rechts. voor een gedeelte zit het ook tussen mn oren. ach, dat komt nog wel.
het wegtraject verliep ook lekker. ik had zelfs tijd over. bij de rust kwamen de pony's goed door de veterinaire keuring en mochten we in de hindernissen starten. hindernis 1, 2 en 3 gingen heel snel. in hindernis 4(waterbak) vielen we een klein beetje stil. het was echt zo'n gemene kleine waterbak/plas, waar de pony's de neiging krijgen er langs te glippen.
speel uw spel ging ook wel goed. we hadden een hoop punten bij elkaar gesprokkeld.
ringstelen was 1 en al geouwehoe r. het is ook niet echt mijn ding. het zegt niks over de prestatie van de pony's vind ik. uiteindelijk hebben we toch maar 2 ringen van de 4? rondes gemist.
voor het ringsteken hadden we een uur niks. ik had Silver en Mythos ook mee genomen, want ik was van plan om na de marathon de hindernissen nog even met mythos te oefenen. die waren dan vrijgegeven. toen ik langs de speel uw spel ring reed, werd ik bijna door de ringmester naar minnen getrokken. hij vond dat ik ook met mythos officieel mee moest doen. voor ik er ook maar iets op in kon brengen werd ik al uitgebreid aangekondigd. geen weg meerterug . ondanks dat Mythos nog nooit een pion of iets degelijks heeft gezien rden we het hele parcour foutloos, af en toe was het stuur een beetje zoek, omdat hij soms aan 1 kant het bit vast pakt, maar snel was hij wel!
nadat we alles hadden ingepakt, gingen we naar de prijsuitrijking. na de enkelspan rubriek, was mijn rubriek aan de beurt. toen de 4de, 3de en 2de prijs voorbij waren gegaan, zonder dat mijn naam genoemd werd, gaf ik de hoop op. die 2 balletjes hadden me de kop gekost. toen ineens: eerste prijs: Elien!! whaaaa
met maar liefst 118 punten in de dressuur!!!!!!
de balletjes hadden me wel de prijs Kampioen Dressuur & Vaardigheid 2007 gekost, maar Joyce (JoyCiej007) heeft hem écht verdient!
bij speel uw spel zat ik helaas niet in de prijzen. ik heb er ook nog geen uitslag van. bij het ringsteken had ik ook in de prijzen kunnen zitten (kampioen had 1 ring gemist), maar mijn marathonwagen voldeed niet aan het reglement, omdat de menner niet links kon zitten en de steker rechts.
damn wat een verhaal!! (sorry
)dan nu eindelijk de foto's
de dressuur:

groeten

volte 15m

op weg naar het afgroeten

ring uit en belonen
(femke in de kriebelgeniethouding)
Vaardigheid:
de ringmeester waar ik de volgende dag bij moest groomen.

voor de start

en weg zijn ze!!!

zoefff

nog een paar foto's met dank aan Napie

de brug

even ter vergelijking met 3 jaar geleden:
http://i143.photobucket.com/albums/r125 ... st/zz2.jpg
http://i143.photobucket.com/albums/r125 ... st/zz1.jpg

! Gefeliciteerd met je prijs.