Ik ben van ochtend even wezen rijden op mijn stoere merrie !
Beauty is een merrie van 19 jaar ( net geworden in april ).
Ik was 8/9 toen ik haar kreeg als een klein meisje kreeg mij eerste eigen Paard en nee geen pony.
Beauty is ongveer 1.65 moet je na gaan ik was 8 jaar voor mij was het toen een super groot paard
( ze was eigelijk veelste groot voor mij maar ze was betrouwbaar ze zou je nooit trappen of wat dan ook ) en ze was veelste sterk voor mij we hebben haar nu ongeveer 4 jaar en ik ben er nu al heel wat in in gegroeit en kan haar nu eindelijk aan
Maar toch heeft ze nog haar eigen willetje.
Beauty heeft nu een super conditie en rijd heerlijk springen vind ze erg leuk en kan het ook goed.
Ik rijd met een martingaal omdat ze met springen soms nogal heel druk kan zijn dan wil ze zo graag over de hindernis dat ze haar hoofd om hoog gooit en keihard over de hindernis gaat nu gaat het veel beter.
Beauty is nu nog een klein beauty aan de dikke kant maar dat word er wel weer af getraint ze van zich zelf ook fors we schatten dat ze een kruising is tussen een Fries en een Groninger.
nouja genoeg gepraat hier de foto's !

Begin foto !

Jammer hellaas net te laat..

hier hadden we net een hindernis gesprongen dus even te teugels op maat maken

Deze kwam niet echt hellemaal uit

begint er op te lijken

wat hoger Mooie foto !!

tussen door even een stand foto

Mooi !!!

Afzadelen mag ze even lekker rollen maar wou ze niet

om te bewijzen dat wij echte vrienden zijn ze me de hele tijd achter na in de bak

en weer terug naar de stal !!
en de link naar alle foto's sommige staan er niet bij :
http://www.mijnalbum.nl/Album=LUKVFU86
Ik had al even ingereden daar dur geen foto's van
Commentaar mag maar hou het netjes !!
ow ja ik heb trouwens ook net een nieuwe cap hoe vinden jullie die ??
Groetjes doreen.
p.s ik zou zo nog even een foto laten zien we we er eerst uit zagen !
!