Daar ben ik weer

Aangezien fotografie 1 van me favourite hobby is doe ik het graag en was ik gevraagd om mee te gaan op wedstrijd en daar foto's te maken. Zo'n aanbod slaan wij natuurlijk niet af! En zijn we dus meegegaan naar Dordrecht voor wedstrijd.
Met veel lol zijn we met 3 meiden (ik x_lys, AnneB en jen_james) en een broer op stap gegaan. Vanuit Poeldijk naar Dordrecht. De auto beviel goed, lekker veel ruimte en veel lol kwam er bij kijken.
James had zich ook keurig gedragen, eenmaal daar aangekomen viel het wel een beetje tegen. Het was een beetje een oude stal. De bodem was niet geweldig, maar ook niet slecht. Conclusie het was dus gewoon te doen

Aangezien het die dag precies 30 graden was hadden we er niet veel van verwacht. Het was ook Jennifer & James hun eerste wedstrijd sinds tijden. Zou die het nu niet doen, dan toch gewoon de vorige keer. Met losrijden niet veel gedaan, aangezien dat in de binnenbak moest en het daar gewoon echt niet uit te houden was. Na 5 minuten draven was James al moe, dus dat is allemaal rustig aangedaan.
Uiteindelijk de 1e proef gestart, deze ging aardig goed. Niet super goed of iets (het kan namelijk altijd beter

Proef 2 vonden wij daarin tegen nog beter gaan, gewoon net was vlotter op het been. In galop lekker voorwaarst en hij was net was ronder gereden door Jennifer (jen_james trouwens op bokt). Deze was zeker winstwaardig vonden wij.
Nou in de hete dag James weer ingeladen werden de puntjes gehaald en ja hoor:
1 keer 2 en jawel 1 keer 1e

Geheel boven verwachtingen, was het gewoon super gedaan.
De punten waren in de 1e proef 184 en in de 2e proef 187.
James is trouwens een Haflinger van jawel 1.60. Het was een B proef dat gereden werd.
Hier komen de foto's veel kijk plezier

De meeste foto's zijn trouwens uit proef 2.

Wat zien wij daar? Ja James met Jennifer

Volte

Galopje

Middendraf,

Gebroken lijn.

Aan komen draven

Halstrekn in draf

Stappen

Inzet volte

Volte in galop,

En klaar!

Ook nog eventjes groom Anne (AnneB) in het zonnetje zetten

Tips, commentaar etc is allemaal welkom.
Ons eigen commentaar:
- soms wat minder geld zoeken

- handjes soms wat meer rechtop
- hakken meer uitgedrukt houden.