Een uur later moest ze los in de binnenbak, in galop, maar ze wou veel liever draven, en mehn ik wist zelfs niet eens dat ze zo kon draven, ze vloog zowat een meter in de lucht
Uiteindelijk toch in galop geweest, en ook dat ging wel goed!Toen had ze even rust, en 's middags moest ze aan de hand in de buitenbak, ook hier liet ze zich weer goed zien. Dat was trouwens voor de eventuele opname in het stamboek + de uitreiking van de premies. Even later moest ze dus weer terug, en tadaaa ze was 1e van haar groep, en had een 1e premie
En nog mooier, ze werd ook nog ster-merrie
Op dat moment kon onze dag al niet meer stuk. Kregen echt veel leuke complimenten en felicitaties enzo!Even later moest ze weer aan de hand, ik geloof voor bestgaand, maar dat won ze niet. Daarna meteen opgezadeld omdat ik ook mee deed met bestgaand onder het zadel. Het was een groot & indrukwekkend terrein maar ze liet zich best fijn rijden (had ook niet losgereden, dus 't viel me allemaal nog reuze mee). Ze liep niet zo fijn, maar we werden nog wel 2e wat ik nooit had verwacht
Ereronde gereden en toen besloot ik om toch mee te doen met het springen (daar was ik nog niet zeker van, aangezien ze erg onervaren is, het haar 1e keer springen op vreemd terrein zou worden en ze had pas 1x zo'n lijn van 3 hindernissen gesprongen). We begonnen met een kruisje, toen een stijltje erachter en toen een oxer er achter. Ze was echt superbraaf, dat had ik echt nooit verwacht. Ze sprong voor haar doen echt heel fijn & netjes
Toen werd ik nog 3e met het springen (van de 4, maar goed). Daarna moest ze nog meedoen voor de 'Best off' show, omdat ze 1e van haar groep was met de premie's, maar dit is ze (terrecht) niet geworden.Al met al een hele lange maar leuke dag dus

'S ochtend aan de hand op het harde.
De rest van de dag speelde zich voor op het terrein af, in deze prachtige buitenbak;

'S middags opstellen voor de jury

Draven aan de hand

Nogmaals draven aan de hand (en die voorbrenger maar rennen in die hitte
)
Tussendoor even stappen
Nu het rijden ohz:

Galopje (dit is echt nog lang niet genoeg bevestigd, want ze heeft enorm veel moeite met sluiten, maar daarom ben ik hier al best tevreden mee
)
Tussendoor even stappen, want ze was zooo moe

Hier kregen we een roset voor de dressuur

Dit was geloof ik tijdens de ere-ronde

De eerste sprong/huppel (dat hoofd
)
Oxer, ik moet m'n handen meer mee geven.
Al met al was het een super keuring voor ons dus. Mede door de organisatie en de ontzettend gezellige mensen (ook onderling) was het heel erg leuk, dus allemaal bedankt!
En hierbij wil ik nog extra teun&geral bedanken. Fotograven ook bedankt, en natuurlijk ton&caitlin voor het voorbrengen