. Spannend dus, is haar eerste veulen.1.

2.

3. Rechtop zitten angela!!

4.

5.

6.

7.

8.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Spannend dus, is haar eerste veulen.

wel leuk!!
!
Love_Blinkey schreef:Hey Angela!
Wobke hier... de dagelijkse telefoonhanger van Suus![]()
Ik had de foto's natuurlijk al via Suus gekregen! Ik vind dat je Juul netjes rijden en ik vind het voor jou en Suus echt heel leuk dat het zo goed klikt!
Commentaar gaf je zelf al..
Tip: als je je haken meer uitdrukt en je benen iets wat naar achteren legt gaat je rug automatich naar voren toe.. (kost wat oefenwerk ben ik ook heel lang mee bezig geweest!) Maar dan heb je wel wat!
Ik hoop dat jij en Juul het Super gaan doen op de wedstrijd! Je moet ergens beginnen..
(Oja grappig van Stumper ik moest wel lachen via Suus![]()
Nou ik ga volgende week vrijdag mooi Juul weer eens opzoeken!
Groetjes en ik vind het echt cowl voor je!
Wobke en haar 5 weken ouden kitten die nu op schoot ligt! Naast Mamapoes!
dessie schreef:Love_Blinkey schreef:Hey Angela!
Wobke hier... de dagelijkse telefoonhanger van Suus![]()
Ik had de foto's natuurlijk al via Suus gekregen! Ik vind dat je Juul netjes rijden en ik vind het voor jou en Suus echt heel leuk dat het zo goed klikt!
Commentaar gaf je zelf al..
Tip: als je je haken meer uitdrukt en je benen iets wat naar achteren legt gaat je rug automatich naar voren toe.. (kost wat oefenwerk ben ik ook heel lang mee bezig geweest!) Maar dan heb je wel wat!
Ik hoop dat jij en Juul het Super gaan doen op de wedstrijd! Je moet ergens beginnen..
(Oja grappig van Stumper ik moest wel lachen via Suus![]()
Nou ik ga volgende week vrijdag mooi Juul weer eens opzoeken!
Groetjes en ik vind het echt cowl voor je!
Wobke en haar 5 weken ouden kitten die nu op schoot ligt! Naast Mamapoes!
Hoi Wobke, bedankt voor je leuke berichtje, haha, leuk dat je vrijdag ook komt kijken, stap je er dan ook op? Ik zie je dan wel, mijn programma begint haha.
Super Juul!
smurffie schreef:neusriem zit wel goed op de plaatsen waar t vast zit.. alleen voor niet..
smurffie schreef:neusriem zit wel goed op de plaatsen waar t vast zit.. alleen voor niet..
trouwens angela : dit is bij ethel op stal
Love_Blinkey schreef:Kijk jij toevallig nu ook op eurosport? (Kickboxen?) Wuha..?
ik kom vrijdag de 17e en zal dr vast wel opstappen zoals altijdSuper Juul!
.
.