viewtopic.php?f=10&t=812059&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Heb ik vanmorgen fotos gemaakt op de wedstrijd van Chouke met Karinka (kon ik meteen mijn nieuwe camera uitproberen).
Chouke mag zelf commentaar geven.
Losrijden
1.

In de ring
2.

3.

4.

5.

6.

7.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik neem aan dat foto 3 een begin moet zijn van haar appuyement? (aangezien ik zelf die proeven ook rij) Let er dan wel op dat de achterhand niet voor gaat! Ook zijn je handen iets te hoog. Wat waren je punten? Succes!
Citaat:vind hem erg uit elkaar lopen
Volgens mij had je het wel verschrikkelijk warm!
xLuus schreef:Volgens mij had je het wel verschrikkelijk warm!
CtjeLief schreef:Citaat:vind hem erg uit elkaar lopen
hm.. geef ns aan waar je dat ziet en op welke foto?? ik zie namelijk helemaal geen paard wat uit elkaar loopt...

Nog veel succes verder,,
En wat ik erg netjes vind, en wat je bij veel mensen mist (ik mis dat zelf ook nog
) is de opgerichtheid waarmee ze loopt. Achterhand treedt netjes onder en ze loopt 'bergopwaarts'. Super dus! Gelukkig maar dat je ook nog dingen hebt die minder gaan, anders ben je snel uitgereden. Lijkt me niets als alles altijd goed gaat. Ik rijd recreatief met mijn haflinger, hoewel ook wel gericht dressuurmatig in de bak, en ik ben blij als ik hem ooit zo aan het lopen heb als jouw merrie. Veel succes verder!
Ik denk dat veel mensen te veel verwachten als ze een topic lezen waar ook maar Z1 of Z2 in staat, ik weet niet hoelang deze combi al Z1 is?? maar ik denk dat je als je bij de helft van zulke discussietopics als jouw vorige topic had geschreven dat je M2+wp was er lang niet zo veel 'ik vind het er niet Z uit zien' gepost word. Een combinatie start niet voor niets in de klasse waarin dus gestart word, daarvoor zijn verschillende wedstrijden gereden, verschillende jury's hebben beoordeeld, dus dat zit dan echt wel oké.
mooi bergopwaarts, super
Er is al vaak naar gevraagd TS ..