Vandaag was het zover, de clinic!
We zaten afgelopen maand in een dipje, maar deze week ging het rijden in eens super!
Het motortje begint wat meer te draaien, hij maakt zijn passen af, aanleuning wordt constanter.
Dus dat was al mooi meegenomen

Ook vrij spannend hoe Furia zou reageren op nieuw terrein, vorige keer voelde hij zich nog aardig hengst!
Maar trailerrit ging prima, en hij was super braaf op het nieuwe terrein, ook met vreemde paarden erbij!
We hebben voornamelijk halt-halt, weg=weg, geoefend, Tommie wilde ons meegeven dat we vooral veel overgangen moeten rijden, ook veel korte stukjes galop.
Ik vond het erg leuk, heb erg genoten, kreeg ook te horen van mensen, wat straal je toch, je bent echt gek op dat paard he? En dat is ook zo !

Hier een kleine impressie, mijn zusje heeft lots of foto's gemaakt, bedankt daarvoor zussie!
*Schaam me wel een beetje, zie dat de pad er niet recht op ligt...

1. Instappen
2. Even kennismaken met Tommie

3. Stappen in het begin.

4. Een drafje op de rechterhand..
5.

6.

7.

8.

9.

10. Overleg met Tommie
11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18. Nogmaals een rechtergalopje
19. Draf rechtsom
20.

Zo, dat waren ze!
Ik vind de foto's een minder fijn beeld geven dan dat ik zelf had

Tommie vond Furia een boefje haha, Furia kan af en toe namelijk op een grappige manier boos worden, gaat ie beetje stampen met zn achterbeen

Berichtjes in de vorm van vriendelijk opbouwend commentaar of gewoon gezellig zijn altijd van harte welkom! (Alleen graag niet tig keer het zelfde, na 1 of 2 keer snap ik de boodschap wel

Setje staat hem trouwens goed he

Aaandachtspuntjes voor mezelf zijn voornamelijk zitten !! in de galop, schouders, handen, naar voren kijken.
Bedankt voor het kijken