Ik had deze avond les met Watje en mijn papa was zo lief om wat foto's te maken.
Het ging niet zo héél fijn vandaag, hij was wat lui maar verder was ik wel tevreden. Ik moest hem even wat dieper instellen om hem er wat meer doorheen te krijgen en wat fijner over de rug te laten lopen.
Watje is een 4 jarige ruin met afstamming Paddox x Ico Sun x Haarlem voor de geïnteresseerden.
Ik heb hem nu bijna een halfjaar en begin nu een beetje het gevoel te krijgen dat we meer een combinatie worden.
Er zijn nog veel moeilijke punten, vooral de galop, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat ook goed komt.

Dit was ons laatste topic: viewtopic.php?f=10&t=767192&hilit=
Misschien lijkt het niet zooo'n groot verschil, maar toch is dat er sinds de laatste foto's. Zijn houding is veel constanter geworden.
We werken nu vooral veel op de lengtebuiging, wat rechts nog wat moeilijk is.
In vergelijking met het vorige topic, vind ik het vooral goed dat ik mijn armen meer naast mijn lichaam houd. Nu soms nog wat meer mijn handen gaan dragen.
Mijn grootste aandachtspunt op dit moment, is het optrekken van mijn hakken tijdens het stamoment als ik aan het lichtrijden ben (!!), dus daar ga ik nu héél hard aan werken! (confronterend he, zo'n foto's..
)1) http://i163.photobucket.com/albums/t307 ... rgo140.jpg
Klaar om te gaan! (met nieuw halster
)2)

Dit bedoelde ik dus: tijdens het stamoment mijn hakken optrekken.. Aandachtspuntje!!
3)

Best wel fijn zo
(wel een scheve foto)4)

5)

6)

7)

8)

9) http://i163.photobucket.com/albums/t307 ... rgo150.jpg
10)

Altijd héérlijk, zo'n charmant stamoment

Dan de galop..
Dit gaat nog wat moeilijk.Rechtsom ging veel fijner, jammergenoeg zijn daar geen foto's van.
Mijn binnenteugel is veeels te lang, ik moet nog erg duidelijk richting aangeven op wendingen in galop, maar dat mag dan wel in de beweging mee gebeuren en niet naar me toe.
10)

11)

Binnenteugel mag een kilometer korter
Maar hij begint wel een fijn nekje te krijgen vind ik 
12)

13)

Om de zoveel passen geef ik even na op mijn binnenteugel.
14)

15)

16)

(het tasje dat ik aanheb is voor het microfoontje dat ik draag.)
16 Augustus komt Saskia (Sakiakur) naar hiertoe om foto's te maken, die zal ik dan ook plaatsen!

Ik weet de punten waaraan ik moet werken, maar ik sta altijd open voor commentaar/tips.
Hou het aub wel vriendelijk. 
Groetjes,
Watje & Céline
)
. Die zet zijn achterbeentje nogal onder in galop
.
en je handen zijn echt heel goed