Ik had dus gistere (1 augustus) wedstrijd in Roosendaal, bij Den Goubergh. Ik was 2 dagen eerder ziek, ik blijk nu dus ook voorhoofdholteontsteking te hebben maar ik wou toch rijden. Ik had de dag van tevoren nog wel les gehad, kijken of ik wel kon rijden. Het ging (met veel pijn) wel dus ik wou het wel graag proberen, het was een goed streven om niet naar beneden te kijken!
Vinet was eigenlijk te sloom, ik was bang om der vooruit te rijden omdat ik anders weer niet kon zitten en dan kreeg ik weer hoofdpijn. Ze was ook nogal kijkerig, er lagen vlaggen naast de ring in de bosjes en die vond ze blijkbaar nogal eng. Maar ik had het geprobeert! Ik had tijdens mijn proefje wel erge hoofdpijn maar het ging nog redelijk…
De uitslag was het 1e proefje een 2e prijs met 198 punten en het 2e proefje een 2e prijs met idem 198 punten! Dik tevreden dus!
Wees aub lief met commentaar geven, ik had echt best veel pijn tijdens mijn proef en daarom kijk ik ook zo raar

Verder wil ik Anne (_xAnne), Eveline(_Eveline) en Corella(StalHaast) bedanken voor het maken van de foto’s! De foto’s van Corella komen later in dit topic!
1.

Halthouden en groeten! Best netjes vergeleken met normaal

2.

Halsstrekken! Goed voor een 8!!
Halsstrekken van proef 23.

Wijken, hier zie je dat ze moeite heeft met der neus er iets meer bij houden!
4.

Die achterhand vond ik wel leuk!
5.

Halsstrekken van proef 1! Idem een 8!
6.

Na de gallop van hand veranderen
7.

Hier kwamen er mensen kijken met een hondje die ze helemaal niets vond…
8.

Wijken, hier zag ze weer dat hondje

9.

Inzet volte bij E. Ik verplaatste mn gewicht alvast.
10.

Te diep.
11.

Op mijn hakken (en kop) na heel netjes!!
12.

Zo stond ze te slapen toen ik meeigen ging aanmelden.
13.

Der koppie!
Mijn commentaar:
* Hakken laag, iemand tips??
* Geen pianohandjes.
* tenen naar binnen
Voor de rest kan ik het zo snel niet vinden. Tips hoe ik mijn hakken laag en tenen naar binnen kan houden ?
enige commentaar zijn je hakken maarja meer heb ik egelijk niet
)
Ga zo door zou ik zeggen!
Dan heb ik jouw dus ook gemeet.