we zijn net 3 dagen bezig met vrijheids-dressuur...
graag jullie reacties hier over...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

: ik vind dit geen leuke foto's. Je bent te groot voor de pony en het steigeren ziet er alles behalve ontspannen uit. Suziej schreef:Vrijheidsdressuur, het ziet er niet echt uit of je pony de vrijheid krijgt.

dazmar schreef:Suziej schreef:Vrijheidsdressuur, het ziet er niet echt uit of je pony de vrijheid krijgt.
Geen vrijheid?? nou als ie wil kan ie gaan waar die wil. Dus vrijheid zat.
erg knap hoor dat je dat al na 3 dagen kunt, leergierige pony!
Zorg eerst dat die pony het wat beter kan, en ga er dan misschien een keer opzitten. Nogmaals, ik krijg een ontzettend 'gedwongen' beeld van deze foto's. De pony wil het wel (aan de nek te zien) maar hij heeft duidelijk de kracht nog niet om 'hoger op te komen'. Probeer eerst je pony het wat beter aan de hand te laten doen, dan er direct al op te gaan zitten.
dorienkee schreef:hmm ik dacht eerlijk gezegd zelf ook bij die fotos van uh..je bent beetje groot enzo.maargoed een pony is sterk en verder heb ik hier weinig verstand van. Wel vind ik hier de eerste reacties zo arrogant iritant overkomen. Vraag me af of zei er wel verstand van hebben. Die zijn natuurlijk expert op dat gebied (zucht)...geef kritiek als je het zelf ook ECHT beter weet;)

tessyke schreef:ik heb al een topic gezien van jou en ik vind persoonlijk dat je een super band hebt met je uk
wie zijn wij om te zeggen dat het er gedwongen uitziet? waren we erbij?
en wat is dat met geen vrijheid?
beestje heeft niet eens een halster ofzo om
mijn paarden hadden mij er al lang afgegooid en een leuk stukje gras gaan opzoeken

kelz schreef:en in de natuur in de kudde ziet het er precies het zelfde uit..
het paard moet immers kracht zetten en daar bij gebruikt die spieren..
en die zie je zou op een andere wijze dan dat het staat te knabbelen op een plukje hooi.