- HoiHoi
Jullie zullen wel denken, Amber met een haflinger?
Nou hier een héél verhaal!
Het begon allemaal met eem meisje dat op 8 jarige leeftijd een pony wou nou zo gezegt zo gedaan zij kreeg een pony!
Het ging jaren goed, totdat ze ongeveer 14 á 15 was. Ze kwam in de puberteit en had opeens geen tijd meer vaar haar pony( de pony heet trouwens Marjola). En in die tussentijd kreeg marjola ook allemaal dingen zoals 2 peesklappen voor en achter, spierbevangen en véél ste dik!
Nou het meisje liet het onderander allemaal aan ons over! En we hielpen haar ook nog! We deden het ook gewoon meer om die pony dan het meisje. Ze is zo leuk en kan zoo leuk lopen!
Ze heeft ongeveer een jaar een beetje op het weiland gelopen en af en toe kwam er nog wel iemand voor haar. En sinds een half jaartje kwam er een meisje die ik al héél lang ken! Die wou dus weer paardrijden na een paar jaar, nou dus wij zeiden meteen ja we hebben nog een haflinger die gedaan moet worden! Zo gezegt zo gedaan op het begin kwam ze best vaak en vond ze het ook heel leuk! Maar nu komst ze 1 keer in de week om te lessen, te zielig eigenlijk!
Dus ik heb nu echt sirieus besloten om haar elke dag te doen! En er zit veel werk in want ten eerste ze is echt moddervet, ten tweede al haar spiertjes zijn weg ten derde ze zit nog net niet tegen hoevbevangenheid aan!
Dus ik heb ook een schema gemaakt waar ik me aan ga houden. En hoop dan dat ze er weer helemaal bovenop komt!
en vandaag ging ik dus met pessoa longeren wat echt heel goed ging! Mooie ruime passen af en toe koppie naar beneden..
En heb ook niet gegalopeerd, ik ga eerst zorgen dat ze een sterke achterhand heeft en dan ga ik verder met de galop!
Oja, ik heb natuurlijk wel veel ingestapt! Maar moest snel zijn want de batterijen waren bijna leeg
Nou genoeg gel*lt hier de foto's:
Losrijden

Het echte werk!

Zo dat was het weer!
Groetjes amber

En dat is ook echt zo!

Maar gelukkig zijn er daar dan ook weer de echte dierenliefhebbers