Training voor de Gelderse kampioenschappen!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

R_emkee

Training voor de Gelderse kampioenschappen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 20:27

Naar aanleiding van dit topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=811064

Nu ook een @ work topic natuurlijk!

ik zal het verhaal nog even uitlegen.
Eigenlijk had ik vandaag een wedstrijd maar wegens het slechte weer kon het niet door gaan! Verdrietig
Dus van daar dat hij kontjes heeft.! En ik dacht dus leuk op de wedstrijd te gaan rijden met me nieuwe frontriem, maar nee dus!
Maar goed toen bedacht ik me dat ik nu ook wel filmpjes kon gaan maken van het rijden.
Nouja genoeg verteld!

Hier de filmpjes! & 1 foto.

En oohja! zaterdag heb ik de gelderse in de Klasse L2 dus wie comentaar of tips heeft zeg het me!
ook wat fout is.
* Meer ontspanning moet er komen dit is al stuken beter dan eerder.!
* Niet te ver achter over zitten.!
En de rest mogen jullie verzinnen Tong uitsteken

Deze foto zegt het al, Ik moet veel meer ontspannen!! Boos!
Afbeelding

Hier de filmpjes! Pling

http://nl.youtube.com/watch?v=4wAfYxI0DLA

nouja hier alvast 1 filmpje de rest duurd nogal lang!

binnekort meer Up date van dit topic!!

_Daisy14_

Re: Training voor de Gelderse kampioenschappen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:30

ziet er goed uit hoor
komt helemaal goed OK dan!
moet deze week ook nog ff hard trainen voor de gelderse Knipoog

Nadiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:33

Pff, m'n concurrent! Word hard bikkelen voor mij! Hahah, Ik vind het er erg leuk uitzien! Succes alvast op het GK. Ik doe mee met m'n D pony De Maat's Pollo ook in de klasse L2. Hoelaat moet jij? ikke 14.06!
Je hebt een hele leuke pony! Lachen

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 20:35

Bedankt Pling
hehe ja jij hebt ook een leuke pony hoor Knipoog heb ff gespiekd op je site Knipoog ik moet om kwart voor 3 Pling
ben nu al beetje zenuwachtig Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door R_emkee op 29-07-07 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 20:36

_Daisy14_ schreef:
ziet er goed uit hoor
komt helemaal goed OK dan!
moet deze week ook nog ff hard trainen voor de gelderse Knipoog

hehe dankjee Pling
Sucses he op de GK Knipoog

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 20:49

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 21:16

Niemand veder? ik wil graag tips hebben hoe het beter kan en comentaar waar ik op moet letten Haha!

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 09:36

ziet er netjes uit Haha! denk dat ik je op de gelderse nog wel zie want ik moet om 14.30 Knipoog
eh ja tips.. nja je zegt dat de middendraf en galop nog erg moeilijk zijn.. probeer met de middendraf wat meer lengte te krijgen, dus wat langer in de hals en rug Knipoog
verder in de galop vind ik het er helemaal niet uitzien alsof je er moeite mee hebt hoor

nog even doortrainen en dan zien we elkaar mis. nog wel op de gelderse Haha! Doei!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 09:36

Vanavond nog weer nieuwe filmpjes en als je kijkt kun je toch ook wel een berichtje achter laten? want bij de bekende mensen hier doet bijna iedereen dat wel,,!!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 09:38

essiej_peace schreef:
ziet er netjes uit Haha! denk dat ik je op de gelderse nog wel zie want ik moet om 14.30 Knipoog
eh ja tips.. nja je zegt dat de middendraf en galop nog erg moeilijk zijn.. probeer met de middendraf wat meer lengte te krijgen, dus wat langer in de hals en rug Knipoog
verder in de galop vind ik het er helemaal niet uitzien alsof je er moeite mee hebt hoor

nog even doortrainen en dan zien we elkaar mis. nog wel op de gelderse Haha! Doei!

oke bedankt voor de tip Knipoog en ook bedankt voor je complimenten. Knipoog

Veder sucses op de GK he Knipoog en ja ik denk dat ik jou ook wel ga zien Tong uitsteken

Nathiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:54

leuke pony heb je Lachen
zijn nieuwe frontriem staat hem echt beeldig Knipoog
veel succes op de gelderse...

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 11:10

Ziet er echt mooi uit, eerste filmpje zou ik zeggen dat je hem meer actief zou kunnen rijden, maar de 2de filmpje is echt netjes en actief, de galop is ook al onwijs mooi dus ik vind het niet raar dat je zo snel door de L2 gaat! Ga zo door! Haha!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 11:14

Bedankt voor de reacties Knipoog

@ ginnybanshee: Ik ben al erg blij dat hij nou een beetje opgericht wilt lopen eerder vond hij dit erg moeilijk Knipoog maar toch bedankt bedankt voor dat comentaar dat die achter wat sloom was Knipoog ik zal der nog steeds meer aan gaan werken

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 11:15

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 12:03

ey super veel succes op GK

Ik vind dat je inderdaad niet te ver achterover moet zitten en probeer je handen rechtop te houden..

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 13:48

xxitsmexx schreef:
ey super veel succes op GK

Ik vind dat je inderdaad niet te ver achterover moet zitten en probeer je handen rechtop te houden..

ja idd maar dat komt omdat hi dan lekker gaat lopen en dan ga ik achterover zitten om me nog weer zwaarder te maken maar ja dat moet ik dus niet doen Tong uitsteken en bedankt voor je reactie

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 14:37

tjaa,, je schouderbinnewaartrs is niet veel soeps Bloos je had te veel stelling en hij liep gewoon met zijn schoduer recht,, moet je goed oefenen, want hij kan het gerust super!!!

en ik vind dat je je pony iets stoerder moet laten lopen, het ziet er te lief uit.. het mag flitsender, want je hebt best een stoere pony om te zien.
hij moet meer van achteren worden gereden en dan komt het allemaal goed op zijn plekje van voren..

.. het is echt een leuk beesie Schijnheilig

maar verder is het een supertjhe,,, Bloos

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 15:00

ja het klopt echt helemaal wat je zegt maar over die schouderbinne waarts ben ik het niet helemaal eens want hij loopt niet alleen maar recht uit en ja dat van de stelling klopt wel maar veder niet Tong uitsteken want iets later begon die het wel goed te doen + dat ik een spiegel voor me had dus dat zag ik dan zelf ook Knipoog maar veder klopt alles wat je zegt Knipoog Bedankt voor je reactie en wat daar in staat zijn we nu juist mee begin Knipoog veder bedankt voor je complimenten over me pony Pling Waardeer ik echt Haha!

Marieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 16:15

Hee Remke!
Ik vind dat hij nog wat stiller in de aanleuning mag en voor in de training zou ik hem wat lager en ronder instellen.
Zowel met wijken als SB moet je je binnenbeen wat langer maken en niet achter de singel. Vind dat hij bij het wijken iets scherper mag zijn! Bij je SB moet je ook opletten dat je hem op je buitenteugel rijd. Niet negatief bedoeld, wat mijn commetaar is maar het is meer als leerpunt Knipoog
Succes zaterdag! Miss zie ik je nog. Ik moet om 5 over 2 en 5 over half 3 Knipoog

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 09:58

Marieke__ schreef:
Hee Remke!
Ik vind dat hij nog wat stiller in de aanleuning mag en voor in de training zou ik hem wat lager en ronder instellen.
Zowel met wijken als SB moet je je binnenbeen wat langer maken en niet achter de singel. Vind dat hij bij het wijken iets scherper mag zijn! Bij je SB moet je ook opletten dat je hem op je buitenteugel rijd. Niet negatief bedoeld, wat mijn commetaar is maar het is meer als leerpunt Knipoog
Succes zaterdag! Miss zie ik je nog. Ik moet om 5 over 2 en 5 over half 3 Knipoog

oke hier hier heb ik zeker wat aan Knipoog ik zal der opletten ik heb donderdag nog les met de mensen die ooknaar de gelderse mogen dus ik hoop dan dat we daar beetje gaan wijken enzo Knipoog en lan gen laag rijdenn ja ik weet het dit is voor hem en mij erg lastig. maar ik probeer me best te doen en soms lukt het ook al aardig. Knipoog en veder ja ik ga ja wel zien op de gk want ik moet om kwart voor 3 Knipoog
Sucses he daar

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 10:39

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 10:51

Hey ik heb jouw gezien in Vaassen Haha! Leuke pony joh! Rijden ziet er heel netjes uit, en ik ga in het commentaar opzich wel mee met Marieke__. De aanleuning kan idd wat constanter & stiller, maar het is niet zwaar storend. Verder loopt hij echt superontspannen, wat het een heel fijn plaatje maakt, nu is het nog de kunst om hem actief en wat meer pit te geven, zonder dat je de ontspanning verliest (snap je Schijnheilig ). Hij mag dus iets scherper en feller worden, maar dat hoeft nu binnen nu en volgende week uiteraard! Idd bij de SB er op letten dat je 'm goed op 2 teugels blijft rijden, want zoals je ziet kantelt hij wat omdat je teveel binnenteugel, en te weinig buitenteugel gebruikt. Maar goed, je bent lekker bezig & heel veel succes op de Gelderse!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 10:58

Ja ik snap het Knipoog
en bedankt voor de complimenten sinds kort loopt hij weer lekker want ik had even een paar weken dat hij zich erg sterk maakte dus ik ben blij dat hij nu weer wat ronder is en meer op het achterbeen ik weet dat het nog nlang niet voldoende is maar voor mij is het wel een hele vooruitgang Knipoog

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 11:07

Remke!

Hij loopt netjes joh! Aanleuning mag idd nog iets constanter. Maar in de draf kun je ook heel goed zien da thet allemaal lekker ontspannen en braafjes gaat. Wat de rest ook al zei; hij mag iets flitsender. B & L1 mag allemaal zo braafjes, maar vanaf de L2 mag het meer knallen. Nou heeeeeeel veeel succes op de Gelderse, goed je best doen, want dan mag je miss nog wel naar het NK! Haha! En misschien zie ik je nog wel Lachen !

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 11:13

hee remke!

ik vind ook dat je meer moet ontspannen, dan ziet t geheel er wat lekkerder uit zeg maar. Vooral je armen.
Verder ziet het er echt super uit hoor, maar daarom mag je ook naar de Gelderse toe Haha!

Ukanho is echt een topper!

Zie je donderdag weer met les Lachen

lieefs Kusje