tijdens het losrijden was hij wat mat en had ik het gevoel dat hij er niet zoveel zin in had vandaag.
tijdens de eerste proef had ik voor mijn gevoel dan ook de rem er een beetje op zitten.
daardoor kwam de middendraf er niet echt mooi uit maar verder wel een relaxte proef zonder
rare actie`s.
naderhand nog even met de jury gepraat en kreeg boven mijn verwachting super leuk commentaar.
waaronder gelijk mijn punten ( 211!! ) met de woorden wat doe je nog in de b en dat ik me wel kon verzekeren van een eerste prijs.
mijn geluk kon al niet meer op dit had ik nooit verwacht 3 winstpunten in mijn eerste proef!
tussendoor alleen maar gestapt om de laatste energie te bewaren voor de laatste proef.
toen ik voor de tweede keer de ring in kwam voelde hij gelijk al fijn en ontspannen aan.
tijdens het ring verkennen nog net even wat actiever gemaakt en dit werkte.
deze proef ging eigenlijk voor mijn gevoel nog beter en vooral de twee stukken middendraf kwamen er erg mooi uit.
ook aan het einde van deze proef leuk commentaar met als woorden daar zit zeker toekomstmuziek in!
tijdens de prijsuitrijking bleek dat ik ook deze proef had gewonnen met 201 punten.
dus zo kun je op een dag 5 winstpunten rijker zijn
12 augustus ga ik voor het eerst L1 starten en ben erg benieuwd
hoe dit zal gaan.
*losrijden.

*de proeven.

samen met groom/voorleester van vandaag ( bedankt mirte je hebt het super gedaan!
)
met de prijzen weer opweg naar huis.