Zo gezegd, zo gedaan.
De dag zelf waren we met een negental ruiters, en in totaal met 30 mensen, vaders, moeders, ...
De dagplanning verliep wat stroef, zelf hebben we een file vermeden door achteruit op de autosnelweg te rijden tot aan de afrit, omdat er achter ons nog geen auto's vastzaten, maar een ander meisje van m'n club heeft over 1 km 3 uur gereden. Aangezien het al een drietal uur rijden was naar daar kwamen ze dus aan met fikse vertraging.
Eenmaal aangekomen heb ik m'n ogen uitgekeken, wat een prach-tig-e accomdatie! Er was echt supergoed over nagedacht! Ik kan het eigenlijk bijna niet beschrijven, het was gewoon onbeschrijflijk

We werden ook hartelijk ontvangen door Frank met een hapje en een drankje in een bar in het midden van de stallen.
Ik heb tijdens het lesje veel moeten schakelen, en strenger toekijken op Winnie's reflexen. Het was wel heel warm en Winnie was niet lekker aan m'n been, maar desondanks veel bijgeleerd!
Nou, het was eigenlijk een supermooie dag op een supermooie plaats, die we hebben afgesloten met champagne in de Royal Horse Outlet shop (aanrader !!! ) die daar ook gevestigd is. Tevens ook nog voedingsadvies gekregen van Equifirst!
Hier de foto's, het zijn er niet veel van @ work , maar vaderlief = fotograaf vond de omgeving leuker om te fotograferen natuurlijk
Ik weet dus niet zeker of de foto's hier horen ...1. De appels in de stallengang (de stallen zijn in een cirkel gebouwd, met in het midden een klein tuintje, gaf een tropisch gevoel)

2. Dé Silver! Wat een prachtig paard zeg, en die Rivaldi mag er ook helemaal wezen! ( die is helaas ontbald
)
3. Even m'n naam verduidelijken, niveau enz.. Er was wel wat verwarring, ik heet namelijk Yu-Lan (spreek uit als joelan) en een ander in de groep jolien, dus af en toe sprak Arjen tegen de verkeerde persoon.

4. Voor de gelegenheid stond er buiten een picknicktafel en stoelen.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

Helaas niet veel echte @ work foto's. Er was ook een fotograaf ter plaatse, maar die zijn foto's heb ik nog niet gezien.

Wat een prachtige omgeving idd