)Witte's reacties:
Ohhh...help... wat is hier allemaal te zien.... (moest tussen de balken stil blijven staan, en vervolgens ging mijn mens me insprayen met water. Alles wat ik om zich heen zag was echter veel enger als de waterspuit..

Volop concentratie..

Alles goed en aardig, maar je denk toch niet dat ik bij de rammelende ding in de buurt ga komen he?? (zak vol met lege blikken)

Nee, ik kom niet dichterbij... die zak is echt eng!

Jij dichterbij komen?? ik in de achteruit!

Na lang aandringen, ga ik dan toch maar even ruiken of het dodelijk is...

Mijn mens deed even voor hoe ik moest briesen... het zeil was dodelijk had ik besloten, dus ik stond al weer in de achteruit... Even later ben ik er toch nog snel overheen gelopen, maar alleen omdat mijn mens beloofd had dat ik daarna een snoepje kreeg...

Kwam ze alweer met die zak aanzetten... hoewel ik het nog steeds doodeng vond, ben ik toch een stukje meegelopen...

Hee! Heb je dat gezien!! Een kar met balonnen!! Dat kan echt nooit goed zijn hoor!

Houd nou eens op met die zak... ik vind hem echt niet leuk....

Ohh... dat hout is niet eng, dat durf ik wel!

HELPPPP!!! zeg dan dat ik neerstort als ik over het midden heen loop!!

Leuk als je even een berichtje achter laat!!!!

Eigenlijk zou een mens zoiets veel vaker moeten doen met z'n paard. Vorig jaar hebben we hier in de buurt ook een schriktraining gedaan en niet elk paard was daarmee gediend.
)
) 
Ik schop niet hoor maar mensje tekkelen is een leuk spelletje, kennen ze dat bij jullie in Duitsland ook?