Nou, mn zusje had enkele dagen terug al een topic met Furia, dus deze is wel erg snel, en was het eigenlijk ook niet van plan, maar ik had een leuk setje bij elkaar gekocht, en die wilde ik wel even showen

En uiteindelijk waren er toch nog wat leuke foto's uit gekomen, zie hier het resultaat!
We hebben even een dipje, waar ik zelf erg moet opletten is rechtop, handen, en onderbenen.
Ik probeer zelf erg naar de ontspanning te rijden, dat hij dus echt je hand naar beneden volgt, dit is een tijdje terug heel goed gegaan, en nu ging het wel redelijk. Wta mij op de foto's opviel is dat ik een vrij strenge binnenhand schijn te hebben, deze probeer ik juist veel te ontspannen en mee te geven, op sommige foto's breng ik hem ook iets naar binnen, met goed gebruik van de buitenteugel erbij, dus niet dat ik zomaar aan de binnenteugel aan het plukken ben

Nog wat leuke feitjes:
Zaterdag 4 augustus heb ik een clinic met Furia bij Tommie Visser..
Binnenkort een proef les bij een evt nieuwe instructeur, die mij erg aanspreekt en tot ZZ-licht-niveau traint.
Hier de picca's: (staan niet op volgorde)
1. Even wat inbuigen..

2.

3. Ik zie iets

4.

5. Op zich lekker drafje..

6.

7. Dit vind ik er nou lekker uitzien!

8.

9. Kijken of hij mijn hand wilt volgen..

10. Af en toe pakken we ook een cavelletti mee

11. Weer iets uitschuiven

12. Tegen de hand

13.

14. Dis wel zo'n gare foto! Maar hij schuift redelijk uit

Hopelijk heb je de foto's met plezier bekeken, een gezellig en/of opbouwend berichtje is altijd erg welkom!