Op 6 juli was het zover, Verola en ik mochten het eens gaan proberen in de M1. Na 20 wedstrijdjes hadden we onze punten bij elkaar verzameld, en het ging best heel lekker! Het was wel warmer als gedacht, en daardoor was tijdens de proef de pijp toch wel behoorlijk leeg. Waardoor de oprichting wat minder was, en het toch allemaal net wat moeizamer werd. In de 1e proef had ik 175 punten, en in de 2e proef 184 en een 5e plaats. Hoewel het voor mijn gevoel andersom zou moeten zijn, ben ik er wel heel blij mee. Ik heb helaas niet zoveel foto's van het losrijden.
Let op; commentaar mag, maar hou het vriendelijk! Graag goed onderbouwd commentaar!

Wegrijden, ze komt wat te diep en duikt wat te veel, maar ze vertrekt wel netjes!

Fijn drafje, achterhand treed netjes onder. Was volgens mij rechtstellen vanuit schouderbinnenwaarts.

Galopje

Tussendoor ook even belonen

middendraf, dit was met terugrijden, en het terrein was nogal groot, dus verola wilde dat hele stuk wel doorgaan
Ze dramde dus even wat door, en daarom zit ik zo achterlijk.
Maar dit moet ik niet doen op die manier. stoute ik. 
Fijn drafje, achterhand treed goed door.

Ook al staan we er niet helemaal op, ik vind het toch een mooie foto. Schouderbinnenwaarts, achterbeen treed lekker door.

Ze mag wat meer bij elkaar, maar toch een fijn beeld.

Stappen.

Tja, die dingen waar voer uit komt zíjn natuurlijk ook heel spannend.

Nogmaals, commentaar mag, maar hou het vriendelijk, en graag goed onderbouwt.
Ik weet dat ik kapstokken heb, ik probeer er echt aan te werken, maar het is toch verdómt moeilijk

Met natuurlijk special thanks to Danique!! *missbambi* voor de prachtige foto's! Zaterdag weer, en dan trainer en pupil aan het werk!

! Gefeliciteerd met je winst
Gefeliciteerd met je winspunt.
?