Na vorig jaar september begonnen te zijn in de Z1 hadden we 28 proeven later 27 wp gehaald en werd het tijd voor de Z2. Omdat Nevada echter drachtig was, konden we een tijdje niet op wedstrijd, mijn laatste wedstrijd was dan ook eind april. Hierna ging het snel achteruit, haar benen werden opgezet en na een tijd kon ze zelfs helemaal niet meer lopen omdat ze zo stijf was. Ondertussen is er 23 juni 2007 een mooi hengstveulen geboren (Westpoint) en knapte ze snel weer op. Een weekje later konden we weer aan de training.
Gisteren reed ik weer mijn eerste wedstrijd sinds 3 maanden, erg spannend! Eerste keer Z2, veulen erbij van nog geen 4 weken oud en zelf was ik nog een weekje naar de nijmeegse zomerfeesten geweest waardoor niet veel had kunnen rijden.
Was erg tevreden over beide proeven, vooral in de draf had haar erg lekker aan mn hulpen staan. De changementen gingen nog helemaal zoals het moest maar wijt dat meer aan eigen onervarenheid, vond zelf nog moeilijk in te schatten wanneer hulp moest geven. We blijven oefenen!
Was in beide proeven 2de geworden, van de 5 starts, dus had meteen prijs! Ook 2 goede winstpunten, 211 en 215.
De foto's, commentaar (onderbouwd) graag!
Ik rijd nog met trens deze foto's (muv 15) omdat ze hier gisteren gewoon beter opliep en dan niet perse met s&t wil rijden omdat zogenaamd 'hoort' in de Z2. Hoedje heb ik ook niet, deels omdat ze nogal eens kan vliegen, deels omdat niet nodig vindt.
(begin met de proef, daarna losrijden, niet op volgorde)
Foto's gemaakt door OojannekeoO
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10

11.

12.

13.

14.

15. (helemaal begin losrijden, toen nog met s&t maar liep ze niet zo lekker op dus snel trens in gedaan)
Ik mis alleen heel veel ontspanning bij het paard.