Sinds eind april heb ik dit paard. Na altijd pony's van anderen te hebben gereden toch maar zelf een paard gekocht, nadat de pony was verhuisd.
Ik wilde echt heel graag in Zevenaar starten omdat ik daar elk jaar tot nu toe ben geweest (als groom van een springruiter) en nou wilde ik zelf rijden!
Dus ik voor 't eerst in de B.
Alles ging eigenlijk wel lekker, op dat ene na dat ik er bijna afviel toen ik m'n jasje aan wilde trekken te paard, vind ie nooit zo leuk

Toen ik de ring in wilde rijden voor m'n eerste proef stond opeens de oude eigenaar te kijken waardoor ik min of meer een hartverzakking kreeg haha. Ik vond het wel super lief en leuk, maar door spanning ging de proef iets minder, deze had ik 175.
De tweede proef ging lekkerder, met wel een aantal fouten zoals een middendraf in galop, en niet meer willen stoppen dus zowat op de plaats galopperen, zucht. 't Is en blijft een springpaard hè haha.
Wij naar huis gelijk, en paarden afgezadeld en weer teruggegaan. 190 punten! Wow! Ik was helemaal impressed. Onder aan het staartje stond:
Fijn om te zien dat de amazone plezier heeft tijdens het rijden, ook als er fouten worden gemaakt.
Zo lief. Maar oké, toen de prijsuitreiking, en toen was ik gewoon eerste!!! De 2e had ook 190 punten maar andere eindpunten blijkbaar.Nouja, ik vond het helemaal leuk dus gister. Wat vrienden waren komen kijken, en kreeg leuke smsjes en alles, ik had echt m'n dagje wel!
En toen ik de foto's kreeg van Maartje was ik helemaal blij!

Meid ik vind ze echt geweldig!!!!!!
(Klein beetje paard-info
, hij was springen M+26 toen ik 'm kreeg, nooit gedressuurd, 10 jaar, Lancelot x Ulft)
Minimeeting met Anniekskie

De ring in, en ja dan maakt ie zich wat sterk.

Drafje, die oren haha.

Deze vind ik helemaal het einde

En z'n knappe kop!!

Mendy bedankt voor de foto's, Maartje ook super bedankt!
Madelon bedankt voor het voorlezen en al je hulp.
En de rest ook natuurlijk

heb je toch maar mooi gedaan zo de eerste keer B (ik lag er de eerste keer gelijk naast