Eindelijk zijn hier dan foto's van het rijden van mijn knappe Fries Maurits.
Hij is nu 3 jaar en zijn vader is Brend. Hij pakt het rijden allemaal heel goed op, al zijn er nog een hele hoop verbeteringen nodig. Maar dat heeft heel geen haast.
Mijn zadel moet wat opgevuld worden, want ik word nu eigenlijk naar voren geduwd en daardoor gaan mijn onderbenen naar achter. Ik rijd nu met een bontje (op de foto's nog niet).
De foto's zijn van vorige week (BR event) en die week daarvoor (PK sunflower).
Foto's staan niet op volgorde!
1.

Meet Maurits
2.

Op zich goed, mag misschien een klein tikkeltje ronder.
3.

Aanleuning goed, pianohandjes...
4.

Kijk, zó willen we het hebben!
5.

Even poseren tussendoor.
6.

Galop vinden we allebei nog moeilijk, Maurits gooit erg hoog op, waardoor ik niet zo goed kan blijven zitten en er verder van nageeflijk rijden niks terecht komt... Maar we blijven oefenen!
7.

Geen commentaar.
8.

En wie zegt er dat zijn achterhand er meer onder moet!
9.

Moet wat ronder.
10.

Zelfde commentaar als bij 6, hier zie je goed dat ik niet goed kan blijven zitten...
11.

Na afloop even lekker rollen...
12.

Beentjes in de lucht!
Leuk dat je even kwam kijken, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter liet.
Commentaar mag altijd, maar hou er graag even rekening mee dat hij pas 3 is en ik nog lang geen Anky ben.
Groetjes!

Kwaliteit van de foto's is érg achteruit gegaan door het verkleinen...

en dan roos en geel staat maurits goed
, maar dat is weer een ander onderwerp ). Bij mij op stal gebruiken we voor onze friese paarden de action legwraps 3-in-1 beschermers. Zitten echt super.
Commentaar is eigenlijk al een beetje zo gegeven. Maar vind dat je wel een nette houding heb. Het gaat vast goed komen met jullie