Dit is Luna, een (net) 4 jarige Hannoveraanse merrie.
Ze is alleen nog ingereden op een handelsstal hier in de buurt, en dat heeft ze heel erg goed en braaf opgepakt.
Toen ze ingereden was hebben ze haar weer een tijdje ergens in een stal gezet, en daar bleef ze ook en kwam ze alleen naar buiten en werd daar verder niks met haar gedaan.
We hebben haar nu op de proef staan, omdat we op de trailer een ongelukje hadden heeft ze een half maandje bij ons stil gestaan, ze heeft nu dus alleen nog een verbandje om haar been heen maar ze kan nu beginnen met rijden en longeren zei de DA.
Ze heeft nu eerder gisteren 1x gereden (ik reed niet, want ik kon toen nog niet rijden vanwege mn eigen gezondheid) en dat heeft ze super opgepakt.
Ik heb kort gelongeerd, ze heeft nog een slechte conditie.
Ik ga haar vandaag rijden, en ga denk ik ook wel foto's laten maken!
Ik heb haar eerst zonder bijzet gelongeerd, en later met bijzet en heel erg los.
De foto's staan niet op volgorde.
Zo hebben we haar 'gevonden'.

Zo staat ze er nu bij.

Dit waren de foto's dan, ik vond dat ze het heel erg goed gedaan heeft zeker omdat ze zo de laatste tijd niks tot weinig heeft gedaan, de volgende keer dat ik ga longeren kan ik ze wat strakker doen, ik ga vandaag rijden en vandaag of morgen maak ik nog een topic aan met de rijdfoto's

Graag een berichtje achterlaten, maar wees lief