Valar (v. Flemmingh) @ de Pavo cup

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VValar

Valar (v. Flemmingh) @ de Pavo cup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 19:42

Vandaag heb ik met Valar aan de Pavo cup meegedaan in de Middenbeemster. Ik ben niet door maar was wel tevreden over hoe braaf Valar het deed. Ik kon hem mooi op lengte rijden maar hij had achter sneller mogen doortreden. Hierdoor kwamen zijn middengangen er matig uit. Had er zelf wellicht iets meer aan moeten rijden. Afijn, nu weer lekker doortrainen voor de wedstrijden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tijdens het opstellen stak ik mijn tong uit naar Zeabiscuit en Abrahams. Helaas had Zeabiscuit weer even snelle vingertjes Haha! Ben trots op Valar's nek hihi, die wordt alweer wat gespierder.
Afbeelding

Vind het beeld er niet onaardig uit zien. In de middendraf zie je wel dat hij wat meer mag rijsen vanuit zijn schoft.

twosteps

Re: Valar (v. Flemmingh) @ de Pavo cup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:44

ziet er goed uit hoor

Rijan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:47

hihi die laatste foto Bloos
ziet er goed uit Haha!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:49

Wat jammer dat je niet door bent Tabitha. Heeft hij hier vaker moeite mee? Verder vind ik het er goed uitzien hoor. Er zijn zat paarden die alleen al niks kunnen hebben van al die mensen zo dichtbij. Knipoog

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:49

Ziet er goed uit!
Jullie vormen imo echt een hele interessante combinatie.
Het gehele plaatje ziet er vriendelijk en ontspannen uit. Nette houding heb je. Lachen
Erg jammer dat jullie niet door zijn!

Goof89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:50

Wat een mooie foto's, zeker die strekfoto's ! ; spijtig dat je niet door bent, mijn paard is ook een flemmingh langs mama kant daarmee trok het mijn aandacht.
Mooi beestje Haha!

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:56

Het zag er goed uit hoor! Zulke beroerde punten had je ook niet. Jammer, net twee puntjes te weinig. Maar goed, nu op naar de kampioenschappen toch? Lekker knallen daar. Gaat vast goed komen.

Trammelanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:58

Erg jammer vind het er super uitzien, fijne houding heb je alleen jammer van de aanspoor-moment opnames.

Succes verder met de wedstrijden!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 19:59

JoSav schreef:
Wat jammer dat je niet door bent Tabitha. Heeft hij hier vaker moeite mee? Verder vind ik het er goed uitzien hoor. Er zijn zat paarden die alleen al niks kunnen hebben van al die mensen zo dichtbij. Knipoog

Wat bedoel je, waar heeft hij vaker moeite mee? Om achter sneller bij te treden? Nou je moet hem wel achter zijn broek aanzitten maar hij heeft imo geen slecht achterbeen. Alleen durfde ik er niet teveel aan te zitten omdat hij de gehele week al kwaad werd toen ik dat probeerde. Dus reed eigenlijk een beetje op safe.

Elessar schreef:
Ziet er goed uit!
Jullie vormen imo echt een hele interessante combinatie.
Het gehele plaatje ziet er vriendelijk en ontspannen uit. Nette houding heb je. Lachen
Erg jammer dat jullie niet door zijn!

Bedankt Elessar!

@ Goof89; lijkt die van jou er een beetje op? Knipoog

Ja wij hadden geen succesvolle dag vandaag Abrahams. Zullen we ons verdriet maar even wegdrinken vanavond?

AmmieJ_: Tja dat aansporen hou je toch wel een beetje. Moet hem een beetje achter zijn broek aanzitten Haha!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:02

Ziet er fijn uit tabitha! zag je al op de uitslagen lijst staan! helemaal niet slecht gedaan!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 20:04

Dankje Chantal! Jij bent kringkampioen geworden zie ik. Gefeliciteerd nog! Lachen

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:04

Ziet er goed uit hoor!

Goof89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:07

Kijk maar naar de foto's in mn profiel, ik vind ze niet sprekend op elkaar lijken maar wat me bij die lieve flemmings opvalt zijn hun lieve oogjes Haha! Dat heeft die van jou zéker, verder die van jou is een jaar ouder en meer doorgetraind, ik hoop dat mijn Watch out dus ook zo mooi bespierd wordt als die van jou Tong uitsteken

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:08

Ziet er netjes uit. Ja Jammer dat je niet door bent, maar ag, het is niet het einde van de wereld! Haha!

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:12

Gaaf paard heb je,
ik heb soms het idee dat hij zijn weg een beetje wegdrukt maar het kan ook verbeelding zijn want hij looopt ook weer super!!!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 20:13

@ Goof89, die oogjes lijken wel op elkaar hè! Dat zie ik in die van jou ook weer terug.
@ knolle_krack, op welke foto's zie jij dat? Ik kan het namelijk niet echt terug vinden, en zo voelde het ook niet. Maar wellicht dat jij het nader kunt toelichten Lachen

Bedankt voor de complimentjes!!

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:42

Wow !!wat een mooi paardje zeg Bloos! Die kan lopen zeg!!!!
Jammer dat je niet door gaat aan de foto's te zien mocht je wel door vind ik Tong uitsteken

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:47

Ja het ging goed vandaag, zag er super netjes uit.

Zeabiscuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:51

Exodus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:55

Ziet er goed uit Tabitha. Weer een ervaring rijker toch! Ik vind het er super uitzien. Ga zo door !!

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 21:24

Elessar schreef:
Het gehele plaatje ziet er vriendelijk en ontspannen uit

Niets over het rijtechnische, dat is mijn ding niet. En het is geen persoonlijkeke kritiek, ik schrijf dit omdat het me keer op keer opvalt bij dressuur-foto's => Het lijkt wel of men in dit soort topics enkel naar het lichaam van het dier kijkt en verder blind is voor de gelaatsuitdrukking van het paard. Ik kijk naar zijn hoofd en zie hier helemaal geen ontspanning. Ik zie klemmende kaken, een hals die vast zit, tanden, klemmende riemen en achteruitstaande oren.

Beccaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 21:25

Echt een mooi paardje Haha!. Jammer dat jullie niet door zijn, maar wel mooi dat hij iedergeval braaf was Lachen.

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 21:31

Wauw ziet er super uit!
Erg jammer dat je niet door bent...

xxx marleen

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 21:31

@ Bandida: Ik ben het niet met je eens. Het lichaam van een paard en de hoofd/hals houding (of uitdrukking) kun je niet als twee aparte onderdelen zien. Als het dier zich echt zo vast hield in zijn kaken als jij beweert, dan kan hij nooit ontspannen en soepel door zijn lijf heenlopen. Ten tweede zie ik geen klemmende, vastzittende kaken en tanden Verward Ik zie enkel schuim op zijn mond staan, misschien dat jij dit interpreteerd als ontblootte tanden? Zijn oren zijn op de ruiter gericht en staan echt niet plat in zijn nek van spanning of irritatie. Vind het wel apart dat jij zo de foto's leest Knipoog

Voor de rest iedereen bedankt voor de berichtjes! Haha!

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 21:37

Bandida schreef:
Elessar schreef:
Het gehele plaatje ziet er vriendelijk en ontspannen uit

Niets over het rijtechnische, dat is mijn ding niet. En het is geen persoonlijkeke kritiek, ik schrijf dit omdat het me keer op keer opvalt bij dressuur-foto's => Het lijkt wel of men in dit soort topics enkel naar het lichaam van het dier kijkt en verder blind is voor de gelaatsuitdrukking van het paard. Ik kijk naar zijn hoofd en zie hier helemaal geen ontspanning. Ik zie klemmende kaken, een hals die vast zit, tanden, klemmende riemen en achteruitstaande oren.

Ik zie toch echt oren die geconcentreerd staan. Ik vind alleen foto 4 er wat gespannen uitzien, maar dat kan ook een momentopname zijn.

xxx