Sinds kort reed ik naast Casper een nieuw paard erbij, topic kan je HIER vinden. Hij staat op een boerderij, de mensen van wie de boerderij is fokken wel eens met paarden

Nu hadden ze de merrie Kevita staan, hun pronkmerrie om het zo maar te zeggen waar al 6 jaar niet meer op is gereden!
Ze is een wat oudere dame van 15 jaar oud, en een eigen willetje

er is zo lang niet meer op gereden omdat de mensen die er eerst op reden er nogal bang van waren...
Ze is heeeeel erg schrikachtig, zo maar ineens schrikt ze, draait ze een rondje om haar achterbenen, komt of omhoog, of crost ervandoor, of doet beide
Ze doet het niet expres om je eraf te krijgen, ze schrikt gewoon echt 
Ik ben al een keer in de bakrand geeïndigt met paard, omdat ze ineens schrok
niks aan overgehouden hoor 
Vandaag was het de 3e keer dat ik er weer op zat. We zijn nu bezig met haar conditie op te bouwen

Maak kennis met Kevita:
1.

2.

3.

4.

5.
Wijken kan ze ook nog

6.

7.

8.

9.

10.

11.

Dat waren ze weer

Dit was de 3e keer dat ik op haar heb gereden.
Ze hadden voor haar geen zadel meer, daarom ligt mijn VZH/spring zadel erop, de beugels hadden misschien en gaatje langer gekund, maar ik zit zo wel goed aangezien ze af en toe ineens wegsprint

Commentaar mag altijd, kan ik van leren
mits het ondebouwd is en er a.u.b rekening mee wordt gehouden dat dit nog maar de 3e keer is, het rijden verder nog niet veel voorstelt en ik nog veel bezig ben met de ontspanning, en aan elkaar wennen e.d 
brand maar los