Afgelopen weken wéér amper kunnen rijden door het weer, toen het er vandaag zonnig uitzag dus maar meteen de camera meegenomen. Helaas begon het onmiddelijk te regenen toen ik er was, mevrouw kreeg direct een mopperpot-humeur en daar veranderde weinig meer aan
Mijn moeder was met de bokken te laat met knippen -gelukkig maar, anders wordt mijn fotocollectie zo eentonig
Deze merrie is een welshcob, pittig tantetje maar ze heeft afgelopen weken toch érg haar best gedaan. De galop gaat al steeds meer bergop en ze reageerd niet meer zo overdreven op beenhulpen zoals de laatste tijd het geval was. Ze was vandaag érg vervelend en ik had ook echt het idee dat de foto's finaal mislukt waren -mijn gevoel was dus veel minder dan het resultaat. Ondanks dat we allebei dus flink pissig waren vind ik het er nog érg netjes uitzien, de frisse plaatjes zorgen voor een beetje variatie he
1. "Who's the cat, you're the cat, who's the cat, you're the cat"
2.
3.
4.
5.
6. hoezo waren we pissig?
7.
8.
9. mijn hand

10.
11.
12.
13. kleine sunny
(gezichtsbedrog, ze liet haar hoofd hangen)mijn eigen commentaar:
*benen: zitten (vaak) te ver naar voor en ik val soms voorover
*teugels: soms lijkt het of ik ze vastzet maar de momenten erna zijn het waslijntjes, ik moet er voor zorgen dat ik in die gekke buien ook contact hou
*ik mág lachen

brand los zou ik zeggen
. Ze dénkt dat ze een hengst is..
(Ze is ook zwart, en heeft ook dezelfde bouw