Eerst een foto van het eind van dat jaar.

Aan het eind van het zomerseizoen ging het ineens heel erg hard met de punten en de prijzen. We reden een recordaantal van 207 punten in de L1 en wonnen veel prijzen. Deze foto is van een wedstrijd in Vaassen, de laatste in de L1. Daar wonnen we beide proeven.

Daarna gingen we over naar de L2. De eerste wedstrijd ging het nog wat rommelig, maar de tweede keer hadden we de winstpunt binnen. Het winterseizoen hebben we lekker L2 gestart, met de nodige prijzen. Vooral de galoponderdelen waren goed voor veel punten.

Zomaar een keer in de winter, samen met mijn zus op Ky even wat rondjes rijden.

In het winterseizoen hebben we ook wat kleine oefenparcoursjes gesprongen. Dat begon Joep steeds beter te snappen.

Ook reden we mee in het L viertal kür op muziek. Daarin mocht Joep op kop lopen, wat 'ie erg stoer vond. We reden met allemaal jonge paarden, dus gingen we vooral voor de ervaring en niet voor het winnen. Op de Nederlandse in Wanroij reden we mooi in de middenmoot.

Joep en ik mochten ook nog meedoen met de showavond op het indoor. Daar reden we in de vlaggenparade en in de carroussel. Zo veel publiek had Joep nog nooit gezien, maar hij liep super braaf zijn rondjes, zelfs in de vlaggenparade waar ik maar 1 hand vrij had om te sturen.

Het indoorseizoen begonnen we ook aan de M1. Joep vond het in het begin nog wat moeilijk, maar dat werd snel beter. De laatste wedstrijd van het indoorseizoen reden we onze eerste twee winstpunten in de M1.

En toen was het eindelijk tijd om weer naar buiten te gaan

Helaas hadden we toen wat problemen met het zadel. Na veel gedoe kwam er uiteindelijk een nieuw zadel, een Massimo Trail. Ik ben er super blij mee, het ligt prima op de vos en het zit als een luie stoel
Hier voor een van de eerste keren met het nieuwe zadel in Vaassen.
Tenslotte nog wat foto's van vandaag, waar we op de stand M1+7 gekomen zijn. Inmiddels heb ik Joep dus alweer twee jaar. Ik ben super blij met Joep en trots op hem. Hij heeft heel erg veel bijgeleerd het laatste jaar en hij doet altijd zijn best
Echt een topper voor mij.

Jullie gaan mooi zo snel naar het z