Daar moest ze even rijden hieronder het resultaat.
1:

2:

3:

4:

5:

6:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vind het er erg netjes uit zien, al mag de neus er wat meer uit, en zoiezo niet zo diep lopen. Verder heel erg gaaf! 

die is net 2 cm groter 

Shanna16 schreef:hij kan echt geweldig draven, 60 meter lang in uitgestrekte draf op deze pony zit echt enorm gaaf! Kon ik me weer een beetje Z amazone wanen
Wbt aanleuning; ik was al gewaarschuwd dat de pony maar 1 houding kende. Viel idd ook weinig aan te rijden, maar toch was het erg leuk. Zelfs een vliegende wissel kwam eruit! En dat is dan 1.14!
En over mijn hoofd: ik had 2 dagen boktmeeting dus we hadden weinig geslapen, moest ik er nog vroeg uit ook. Nou, dan kijk ik dus zo!
Shanna16 schreef:Wat zit ik trouwens scheef op die laatste foto!
Volgens mij is dat een momentopname...
Ziet er goed uit! Is een erg leuke pony! Knap koppie staat erop!
hij is echt zo gaaf.
sunnymay schreef:Shanna16 schreef:Wat zit ik trouwens scheef op die laatste foto!
Betwijfel het. Op alle foto's is je rechter been langer en lijkt je linker korter.
Zelf zie je het op de draf foto 3, dat je naar rechts met je zij/heup lijkt te zakken...
sunnymay schreef:Shanna16 schreef:Wat zit ik trouwens scheef op die laatste foto!
Betwijfel het. Op alle foto's is je rechter been langer en lijkt je linker korter.
Zelf zie je het op de draf foto 3, dat je naar rechts met je zij/heup lijkt te zakken...
).
aukje91 schreef:1.14 maar?? Dat had ik echt niet verwacht!
Hoe lang ben jij? Je past er nog leuk op en je hebt hem erg lekker aan het lopen!

zeg ff als je een keer in de buurt bent haha