Bedankt voor jullie reacties! 
sunnymay schreef:ah joh, wat maken die punten uit, ging voor jou toch ook om de ervaring?!
vind de 3de absoluut niet verkeerd ogen! lijkt of ze daar een beetje danst!
weet je zelf ook wel, maar probeer zelf een heel stuk rechterop te blijven zitten! valt me op dat je meer naar voren gaat zitten. misschien komt het omdat je wat voorzichtiger rijdt, omdat je nu een aantal jonkies rijdt?!?
Veel succes met Wally! Leuk paard!
Inderdaad, die punten maken me nu ook helemaal niets meer uit, ik vond het een super leuke ervaring.
Dank je, ze heeft best goede gangen en is lichtvoetig voor zo'n grotert. Het moet allemaal wat meer ontwikkeld en sterker worden.
Je hebt helemaal gelijk, dat voorover zitten doe ik eigenlijk altijd maar vooral door het rijden van die jonge dieren.
Barb schreef:Mooie foto's!! Je zit er wat voorzichtig/onzeker op ben ik niet van je gewend
Joh kan jou die punten schelen, jullie hebben weer een hoop ervaring opgedaan en dat is met zo'n jonkie
nu het belangrijkste!!
Haha, het is inderdaad een verschil met toen ik Z reed met Orri. Ik merk ook dat ik het doorzitten helemaal verleerd ben. 
Precies, het was heel gaaf om te doen.
viefdepief schreef:Mooie foto's en een leuk paard

Fijn dat ze zo braaf was!
De mv. van mijn paard is ook Ahorn. Ze lijken niet heel veel op elkaar maar de aftekeningen zijn echt bijna hetzelfde

Wat toevallig. 
anneliesdj schreef:Wat vond de jury dan niet leuk, ze loopt toch super mooi!
Geen idee, dat is helaas niet duidelijk geworden. De punten waren gewoon niet zo hoog.
Liza_vL schreef:Ze oogt wel heel erg strak. Het is ook heel spannend daar.

Zo voelde ze niet, nou ja thuis is ze wel losser dan daar, ze vond het ook ontzettend spannend. Maar heel strak was het ook weer niet.