Afgelopen dinsdag had ik les. Omdat Fee de laatste tijd érg lui is voor m'n been en ik zeker wel een half uur nodig ben om haar wakker te schudden zodat ik daarna goed met mn kuiten kan gaan rijden, pakte m'n instructrice ( wat klinkt dat stom zeg
)er wieltjes bij. Op de een of andere manier ben ik er altijd tegen geweest, vind het ook een enorm grof gezicht, maar heb ze omgedaan met het idee dat ikzelf er verantwoordelijk voor ben hoe en wanneer ik ze gebruik. Natuurlijk vroeg ik d'r even hoe ik ze moest gebruiken, maar volgens haar moest ik het zelf even aanvoelen. De hele les heb ik maar heel iets m'n benen tegen de buik aan hoeven leggen of ze reageerde al behoorlijk. Volgens m'n instructrice (
) mag ik er niet vaker dan 1x per week mee rijden, en het daarna afbouwen naar zo af en toe gebruiken. Wie rijden er hier nog meer met wieltjes, of wie zijn er fel op tegen? Ik ben benieuwd!!(ik wist trouwens niet of het hier hoorde of bij harnachament) :)

alhoewel ik liever met zweep rij dan met een spoor.. omdat je ze dan meestal toch te vaak gaat gebruiken..
Dan ga ik mooi zo door