Hopelijk krijg ik het een beetje duidelijk uitgelegd,want het probleem is dat ik niet eens weet wat hij precies doet, laat staan het oplossen..
Hij heeft sowieso alvrij snel de neiging om zijn rug vast te zetten en kort te lopen en vooral vanuit zijn schouder afgemeten pasjes te maken. Maar over het algemeen krijg ik hem met rijden steeds beter gedragen en ruimer aant lopen.
Alleen bepaalde momenten haalt hij het bloed onder m'n nagels vandaan. Ik krijg geen verbinding van been naar hand, hij wil mijn hand niet volgen (al buigt hij wel af, dus voor het oog valt het nog niet zo op). Als ik meer druk met m'n been geef gaat hij alleen maar sneller (kleine snelle pasjes) en loopt hij onder me vandaan. Wil ik hem opvangen verliest hij activiteit van achteren en gaat hij alleen maar langzamer ipv meer gedragen. Ik heb het idee dat hij kort en op z'n voorhand loopt. Tenminste dat is wat ik voel, wat hij precies doet kan ik de vinger niet op leggen.
Heb al vanalles geprobeerd om hem meer aan elkaar en voorwaarts-neerwaarts te rijden, maar het haalt niets uit op dat moment.
Ik denk dat het niets medisch is, aangezien hij een dag later weer geheel normaal lekker kan lopen sjouwen en omdat hij totaal niet zweet (als ik al een uur zit te zweten met rijden
) terwijl hij als hij goed loopt na een halfuur voldaan werk best nat is...Hij doet dit trouwens alleen thuis. Ergens anders is hij meer met andere dingen bezig en heeft hij hier geen tijd voor
Iemand met een gouden tip?? En die zijn trucje doorziet?

). Valt ze weer op de voorhand, dan maak ik opnieuw een paar tempowisselingen enz. Dit kan een werk zijn van lange adem, maar het slechtste dat je kan doen is je geduld verliezen! Je moet steeds consequent zijn en blijven, hoe moeilijk het ook is. Want als je het niet bent en je na een paar keer zegt 'ik geef het op, het lukt toch niet', zal hij onthouden dat hij wanneer hij langer 'zijn truucje' toepast hij wel zijn zin krijgt! En vergeet niet: de achterhand is de motor, da's het allerbelangrijkste! Heel veel succes & denk erom: er zijn nog mensen met dit probleem (ik